Hae tästä blogista

5.11.2013

Aivan tavallinen tiistai?

Olen lähes koko päivän miettinyt mitä kirjoittaisin tänne tänään, mutta pää on ainoastaan tyhjää täynnä ja ideat nollassa. Sanoisin että olen kokenut aivan tavallisen "tylsän" tiistain.


Aamuseitsemältä olin kuten tavallisesti tallilla tekemässä L:n kanssa aamutalleja noin puolentoista tunnin verran. Cheeru sai muuten tänään päällensä uuden loimen joka toivottavasti pysyy hyvässä kunnossa!

Cheeru ja sen uusi Horseware Amigo loimi joka oli heti aivan vinossa.. Onneksi istuu ainakin paremmin kun edellinen loimi joka oli 155cm kooltaan(tämä on kokoa 140cm).. :D
Kävin aamutallien teon jälkeen äidin luona aamupalalla ja palasin Alman seurassa takaisin tallille klo 10 maissa. Laitoimmen Cheerun valmiiksi ja Alma ratsasti sen kentällä, joka näytti enemmänkin lammikolta. Hoidettiin sitten heppa ja kävimme sekä Caballon että Agrimarketin kautta. Agrista tuli Cheerulle mukaan uusi riimu ja bootsit, mutta kuvaa en ole niistä jaksanut ottaa. :D Kauppareissujen jälkeen lähdinkin seuraavaksi iskän luo ja täällä olen tällä hetkellä, miettimässä pikkuhiljaa nukkumaan menoa. 

A & C joskus pari-kolme viikkoa sitten :)


Huomenna aamu alkaa talleilulla ja Cheerun elämänsä ENSIMMÄISELLÄ kengityksellä. Hui kamalaa mua kieltämättä kyllä todellakin jännittää.. mutta kyllä se varmasti hyvin menee koska C on niin kiltti! :) Tallien jälkeen lähdenkin kouluun ja illalla grillille töihin. Alma ratsastaa Cheerun huomenna joten ehdinkin ehkä tehdäkin jotain tallin ja koulun välissä.. EHKÄ. Loppuviikosta aion kyllä itsekin kiivetä satulaan, kunhan vaan tuo kenttä lähtisi kuivumaan. Ensi viikolle olen myös suunnitellut lastaustreenausta, haluan päästä maneesille ratsastamaan joku päivä!


Nojoo, taas tuli pitkää postausta aivan mitättömistä asioista.. Huomiseen!


1 kommentti:

  1. kyllähän toi kenttä toimii kunhan pitää karteet loivina jos on vauhdikas nuori :D

    VastaaPoista