Hae tästä blogista

30.11.2013

STHLM/NYC - Interior Inspiration

PAHOITTELEN jo etukäteen ei-hevosaiheista postausta.. Välillä näitä tulee kun inspiraatiota puhkuu loputtomiin!

Olen kauan jo miettinyt miten "palkitsisin" itseni tämän rankan syksyn jälkeen joka kohta (toivottavasti) on ohitse. Ajatukseni ovat liikkuneet hotellilomasta ja kylpyläpäivästä kynsienlaittoon ja total makeover:iin. Tänään sain idean joka tosin on kauan pyörinyt jo päässäni;

Ajattelin laittaa kämppäni aivan uuteen uskoon! Olen koko päivän/alkuillan selaillut kuvia ja miettinyt minkälaiseen pohjaratkaisuun pyrkisin, koska omasta mielestäni asuntoni on vaikea sisustaa. Löysin myös netistä ohjelman missä voi suunnitella ja sisustaa asunnon ja siitä sainkin aivan mahtavan lopputuloksen!

Tämä asunnonmuutos pääsee toteutukseen uudenvuoden jälkeen, koska silloin minulla on toivottavasti aikaa hommata sen kanssa. Seuraavaksi pientä kuvasaldoa mistä olen tänään inspiroitunut asunnon uudelleenlaittoon;


Stockholm/NYC - style interior, i love it 
Jos joskus saan mahdollisuuden, haluaisin asua vanhassa tehdasrakennuksessa niinkuin tässä ylläolevassa kuvassa.


Warehouse apartment 
Ja lopuksi, olen kerrankin onnellinen että joulukuu alkaa. Lumi maassa ja joulufiilikset katossa! Toivon kaikille teille oikein ihanaa viikonloppua pikkujoulun merkeissä. 




2 kommenttia:

  1. Voisitko linkittää sen ohjelman millä voi suunnitella sisustusta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.roomle.com/

      Sivu on englanninkielinen, mutta aika simppeli kun siellä kokeilee itsensä eteenpäin. Vaatii vain rekisteröitymisen ja sit voi aloittaa! :)

      Poista