Hae tästä blogista

11.1.2014

We're like two birds, flying together in the morning skies

Katson ulos ikkunasta, ulkona sataa lunta. Pakkanen paukkuu. Kadut ovat tyhjiä, ei sieluakaan näy. Lauantai aamu ja talvi on palannut Vaasaan.

Huomenta.

Nousin väkisin myös tänään "ihmisten aikoihin" (eli 8.15) jotta unirytmi pysyisi jokseen samana. Parin tunnin päästä lähdenkin tallille ja yritän liikuttaa C:n parhaani mukaan, riippuen tosin missä kunnossa kentät ovat. Tällä viikolla poitsu on kuitenkin saanut hyvin liikuntaa; ma-ratsastin itse,ti&ke-A ridas, to-juoksutus, pe- vapaa ja suunnitelmissa nyt viikonlopuksi oli la-juoksutus, su-kevyt juoksutus/ridaus. Ensi viikolla lähdemme kuitenkin maneesille! WOOPWOOP! :D Päästään sitten oikeesti treenaamaan ja minulla on mukana kuvaaja silloin joten saatte sitten vähän ridauskuvia.

C torstaina juoksutuksen jälkeen! Minun puolestani myös lopputalvi olisi saanut olla plussan puolella, mutta ei, nyt tuli nämä pakkaset taas ja toivonkin siksi että lunta tulee tarpeeksi jotta tuolla voi tehdä mitään..

Muuten, keskiviikkona tullessani tallille minua kohtasi tämä näky;

Maneesin runko lähes pystytetty! Voitte vain kuvitella mikä tunne oli nähdä tämä! VIHDOIN alkaa tapahtua!

Mitäs olen sitten muuten duunaillut viikon aikana? No, koulu on alkanut taas, niinkuin myös kaikilla muilla. Onneksi meillä on paljon sellaisia kursseja tällä hetkellä missä näen että tulen pärjäämään hyvin (esim. matikka)!

Tällainen on perus vaatetukseni kun en jaksa pukea kouluun.. Treenivaatteet 
Olin myös Tre-reissun jälkeen luvannut itselleni etten shoppailisi enää mitään, mutta joo.. Eilen kävin postissa ja satuin myös käymään samalla matkalla JC:n kautta.. :D

.. Ja paketti jonka hain postista on tilaukseni Nelly.com:ista :D
Hihihih 

Uusi mekko ja kengät, I love it!
From my Instagram 
Shoppailun, talleilun, koulun ja työteon lisäksi olen viettänyt paljon aikaa kavereiden kanssa ja myös toiminut "mallina". Ensi viikolla minulla on taas projekti tulossa Niinan kanssa, malli-kuvaukset siis luvassa! Olen taas niin innoissani kun saa poseerata kameran edessä, hehe.. :D

Eilen olin Niinan mallina kun hänellä oli projekti "Erilaiset kehonmuodot". Hänen kommentti tuosta oikealla olevasta kuvasta; " sä näytät Barbilta ku sulla on pieni kroppa ja iso pää".. Haha ok.. :D

Juu, elikkä tällaista tällä viikolla! Viikonloppuni täyttyy nyt töistä, iltavuoroa molemmat päivät. Tänään töiden jälkeen lähden tyttöjen kanssa istumaan iltaa ja puhumaan kaikesta maan ja taivaan välillä!


Tästä tuli vähän sekava postaus, toivottavasti tajuatte ainakin jotain mun kirjoitteluista.. :D Toivotan kaikille oikein ihanaa viikonloppua! 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti