Hae tästä blogista

22.7.2017

Thank you for all these years ❤

Täällä sitä nyt ollaan, kolme vuotta myöhemmin, valmistuneena Hippologina jo kuukausi taaksepäin. 

On vaikea tajuta että ne vuodet ovat jo ohitse. Kolme vuotta on pitkä aika, mutta arjessa et huomaakaan että päivät juoksee ohitse. Nämä kolme vuotta ovat olleet ehkä elämäni rankimmat vuodet mutta sa(malla elämäni parhaat enkä kadu päätöstäni sekunttiakaan. 



Katson kolme vuotta taaksepäin ja huomaan miten olen kasvanut ihmisenä. En ole enää sama henkilö joka lähti maailmalle kolme vuotta sitten. Koulu on opettanut minulle paljon, mutta elämä on opettanut minulle enemmän. Olen kiitollinen itselleni että uskalsin tehdä päätöksen, uskalsin kokeilla omia siipiäni maailmalla. Olen myös kiitollinen kaikille, jotka ovat kannustaneet ja uskoneet unelmaani loppuun asti. Kiitos. 

Tilannekuva valmistujaisista kuvaa päivän ilon

❤ Hippologen 2014-2017 

Olen myös saanut viettää elämäni ensimmäistä palkallista kesälomaa.. niin ihanaa! Olen loman aikana ehtinyt reissata Suomeen viikon ajaksi ja loput kolme viikkoa olen lomaillut Ruotsin puolella. Täälläkin olen ehtinyt käydä ympäri maata, mutta olen suurilta osilta vaan nauttinut hyvin ansaitusta lomasta.. ja myös suunnitellut tulevaisuuttani.. !

Teitä varmasti kiinnostaa kuulla, mitä seuraavaksi tapahtuu.. Muutenhan ette olisi tätä tekstiä lukemassa? ;) Minulla on ollut asioita jo tekeillään, mutta olen pitänyt ne salassa.. 

Elokuun puolessa välissä aloitan uudet työt ratsastuskoululla, pääasiassa ratsastusopettajan roolissa. Vaikkei unelmani ja tavoitteeni ollutkaan, niin siitä on hyvä aloittaa. Tulen saamaan vastuulleni  myös asioita jotka eivät ainoastaan koske tuntien pitämistä ja hevosten hoitoa, mutta niistä voin kertoa toisena päivänä. Olen iloinen siitä, että ensimmäisen kerran elämässäni saan tehdä työtä josta olen aidosti kiinnostunut. Voin myös paljastaa että suurempiakin suunnitelmia on tapetilla, mutta koska ne ovat vielä hyvin hauraat en uskalla niitä paljastaa.. Niistäkin lisää toisena päivänä. 

Kuten ehkä olettekin jo ymmärtäneet, elämäni tulee jatkumaan täällä meren toisella puolella eikä tietoa ole tällä hetkellä paluusta. Tämän tiesin kun kolme vuotta sitten Suomesta lähdin, en vaan koskaan sitä uskaltanut ilmaista ääneen. Tosin en tiennyt, että kolmen vuoden aikana ehtisin kotiutua tänne näin hyvin kun tein ja että juurtuisin uuteen paikkaan näinkin nopeasti. Kaikella on aikansa, eikä sitä voi koskaan olla varma mitä elämä tuo tullessan. 

Aidosti onnellinen (ja tyhmäniloinen virne naamalla)

No, ei siitä sen enempää ainakaan tällä kertaa. Tulen kirjoittelemaan tänne aika ajoin vähän kaikesta, pitää vähän teitäkin kartalla tapahtumista. Nyt on aika lähteä salille treenailemaan ja sen jälkeen Cheerua moikkaamaan kesälaitumelle, sekä nauttimaan viimeisestä lomaviikosta ennen töihin paluuta.

Vi hörs!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti