Hae tästä blogista

22.8.2014

#2 days to go !!

Heippa!

Kuten olette huomanneet, blogi on ollut lähes koko kesän pidemmällä on/off tauolla, koska en ole ehtinyt kirjoittaa ja pitkien työpäivien päätteeksi ensimmäinen asia joka tulee mieleen tehdä ei ole taas koneen ääreen istuminen.. Tietokoneeni on siis periaatteessa seissyt pölyttämässä jossain nurkassa lähes koko kesän. Työt on kuitenkin laitettu pakettiin tasan viikko sitten, mikä tarkoittaa että ehdin taas elää "normaalia" elämää.. ainakin melkein! ;)

Mutta nyt hyvät ystäväni, en tullut puhumaan töistä. Vaan siitä että SE aika lähestyy!! Sunnuntaina (eli ylihuomenna, kääk!!) pakkaan itseni, hevoseni ja kaikki kamppeet autoon, suuntana Ruotsinmaa. Uudet seikkailut ja uudet mahdollisuudet. Jotenkin minun on vaikea uskoa tätä mutta toisaalta kuitenkin ei. Tämä on se asia mitä olen odottanut lähes koko kesän, laskenut päiviä ja huokaillut miksi aika ei voi mennä nopeammin. Nyt se päivä on kohta ovella ja helpoituksen huokauksen saa kohta vetää, koska tiedän kaiken olevan pian ohi. Tällä tarkoitan tottakai kaikkea stressiä, huolestumista, miettimistä ja suunnittelua.

Cheeru parturissa, tilannekuva <3
Photo by: Sofia
Ainoa huono asia muuttamisessa on hyvästit. I hate goodbyes.Olen monet hyvästit jo sanonut ystäville ja joka kerta se kirpaisee, kuin palan repisi sydämestä irti. Tiedän että hyvästit ei ole ikuisia, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä matkan varrella ehtii sattua. Kyllä muuttamisessa on toinenkin huono asia.. Pakkaaminen. Argh mitä rasittavaa puuhaa! :D Olen heittänyt menemään vaikka kuinka paljon tavaraa, leikkinyt hyväntekeväisyystätiä kaveripiirissä jakaen tavaraa joko ilmaiseksi tai aivan pilkkahinnalla. Nyt olen onnekseni tullut siihen pisteeseen että kämppäni ammottaa tyhjänä, muuttolaatikoita lukuunottaamtta. Voitte varmasti jo itsekin päätellä etten sielä enää asu. Oleskelen siellä vain päivisin, pakkailen ja silleen, mutta nukkumaan minun on pakko tulla iskäni luo kun kämpässä ei tosiaankaan sitä sänkyä enää löydy.

Kämpän olin laittanut aivan superkuntoon kun ne kävivät ottamassa siitä kuvia vuokra-ilmoitukseen..
Tänään teen viimeisen rehkimisen kämpässä, pakkaan kaikki jäljellä olevat tavarat ja siivoan koko asunnon. Sen jälkeen olen VALMIS. Ready to go. Parit kaverit täytyy toki vielä hyvästellä jne mutta muuten alkaa olemaan aika valmista hommaa. Inhottaa sanoa, mutta koko kesäni on ollut yhtä ylä-ja alamäkeä (enemmänkin sitä pohjaan vajoavaa) ja elämä on heittelehtinyt enemmän joka ikinen päivä kun olen muuttoa lähestynyt. Draamaa sinne, tänne ja vaikka mitä muitakin ongelmia. Pää ja kroppa on huutanut että ne haluaa muutosta, ne haluaa päästä pois. No, nythän minä pääsen ja tiedän etten tule katumaan päätöstäni.Vihdoin. Kuulostaa ehkä tyhmältä kun sanon vaan haluavani pois mutta tosiasia on etten tunne kaipuuta ja pelkoa. Se tunne, se intohimo että saan toteuttaa osan unelmaani ja lähteä tekemään sitä mitä oikeasti haluan voittaa kaiken pelon ja kaipuun tunteen.

Tässä tilanteessa nyt mennään, enkä enempää ehdi kirjoittelemaan koska sitten en saa koko päivänä mitään tehtyä. Ruotsissa yritän pitää postaustahtia yllä, kertoa mahdollisimman paljon kaikesta teille. Uusia ideoita postauksiin on jo päässäni syntynyt. Kai sitä pikkuhiljaa tässä alkaa jännittämäänkin tämä elämänmuutos.

Pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne. Palaan blogin ääreen viimeistään kun olen saapunut Ruotsiin. :)

4 kommenttia:

  1. Olen seuraillut blogiasi jo pidempään, mutta olen tosi huono kommentoimaan, nyt vihdoin kommentoin jotain! Mahtavaa että pääset toteuttamaan unelmaasi, jatka ihmeessä bloggailua ruotsistakin. Tsemppiä tulevaan, seuraan blogiasi jatkossakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Kiva kun jäät blogia seuraamaan! :)

      Poista
  2. Jännityksellä odotetaan kuulumisia! :D

    VastaaPoista