Hae tästä blogista

1.4.2012

Next stop: Hullujen huone!!

Jep, oon taas herännyt TOSI järkevään aikaan sunnuntai-aamuksi.. not! Kello näyttää tällä hetkellä 07:58, ja oon heränny jo 05:43, heh. Ehkä joku muu haluaa tulla kanssani hullujen huoneelle? :D

Muttamutta, toisin asioihin nytten! Eilen kävin tallilla iltapäivästä. Hain ponin sisälle ja suunnittelin irtojuoksutusta mutta maneesi oli varattu joten kävelin sitten pihalla vähäsen ponin kanssa ja sen jälkeen seuras kunnon harjaus. Yritin myös takuta Riksun harjan ja otsatukan kanssa pitkän toven, koska ne on niin kauheita. En tiedä koska Riksu olis pesty ihan yltäpäältä läpi, mutta en ainakaan itse ole sitä tehnyt, joten siitä saattaa olla aika pitkä aika. Eli seuraavana projektina olis Riksun pesu, ja sen meinaan tehdä ennen muuttoa! No mutta kuitenkin, laitoin Riksun harjaan pari lettiä siinä toivossa, että sen harja asettuis paikoilleen vähän paremmin.. joten nyt poni näyttää tältä;


..... jep.... näyttää siltä että joku 5v. lapsi on letitellyt sen ponin harjaa. :'D Joten nyt elän toivossa että tuo harja rupeis kääntyyn oikeaan suuntaan! En sitten siinä muuta ehtinyt tallilla tehä kun tuli vähäsen kiire..

Tänään olis sitten tarkoitus tehdä kunnon treenit! Ensin juoksutusta sivuohjilla ja sen jälkeen vielä läpiratsastus. Lähden varmaan kohta tallille, vaan kun jaksaisin nousta tästä koneen edestä ensin.. Hei muuten, nythän on huhtikuu ja aprillipäivä, jekutatteko ketään? Mä taas oon vähä sellainen tosikko etten tykkää tällasista päivistä.. tai siis mun mielestä tällaiset päivät on aika turhia, niinkuin esim. Aprillipäivä,Ystävänpäivä,Vappu... you name it! Mutta se on vaan mun mielipide että joo.. :D

Jepjep, mutta illalla sitten lisää postausta tän päivän treeneistä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti