Hae tästä blogista

11.5.2012

Töitätöitäjalisäätöitä

Huomenta!

Halusin vaan tehdä tällaisen nopean postauksen että tiedätte että olemme vielä hengissä ja hyvin menee!:D Mulla on tosiaan ollut aika paljon kiireitä, joten ei oo hirveesti jäänyt aikaa koneella hengaamiseen. Tällä hetkellä mulla on käynnissä kuuden päivän työputki, joten olen ihan uupunut enkä paljo muuta tee kun olen töissä ja juoksen tallilla. No, onneks on 5/6 työpäivä käynnistymässä, huomisen jälkeen alkaa sitten taas vapaa, jess! Lähden tästä kohta tuonne tallille heittämään ponin ulos ja sitten töihin. Yritän ehtiä/jaksaa ratsastaa tai ainakin liikuttaa ponin illalla, koska nyt tuonne sateeseen ei huvita mennä stressailemaan..

Lisää postailua on kuitenkin luvassa viimmeistään sunnuntaina, joten siihen asti; hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! :)


mä rakastan sua, tiedäthän sen
mun pikkumies <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti