Hae tästä blogista

26.2.2012

It's a sunny day!


rakas poni 


Tänään oli aivan mahtava ilma ratsastaa! Aurinko paistoi ja -2 astetta mittarissa. Päätettiin Ricardon kanssa mennä kentällä, joten niin sitten tehtiin. Mentiin n. 30 minuuttia kevyempää treeniä, ratsastin enimmäkseen läpi, tein paljon voltteja ja kiemuroita. Poni osasi käyttäytyä TODELLA hyvin, oon tosi tyytyväinen! Vaikkakin kentällä oli toinen ratsukko, riksu keskittyi muhun eikä edes yrittänyt pöllöttää. Sellaista tänään! Huomenna ajattelin taas mennä kentällä, jos ilmat sallii! Eli huomiseen!


Solsken och endast några minusgrader förgyllde dagen!Red i paddocken ca.30min, blev ett lättare ridpass var jag red igenom honom, gjorde mycket volter och böjningar. Ponnyn vart så himla duktig!! Han koncentrerade sig på mig till 100% fastän ett annat ekipage befann sig i paddocken. Han försökte inte helst bråka, inte det minsta! Är superstolt över min fina pony! Det är allt för idag! Imorgon ska jag också förhoppningsvis rida ute, om vädret tillåter. Så mera om det imorgon!

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti