Hae tästä blogista

16.5.2014

En ole koskaan eläessäni..

.. Jännittänyt näin paljon tulevaisuuden kannalta. 

Ilo ja kauhu sekoittuu sisälläni kun ajattelen tulevaa viikkoa ja pääsykokeita. Itse matka tulee myös olemaan seikkailua itsessään kun lähden ensimmäistä kertaa aivan YKSIN, tuntemattomaan paikkaan. Kyllä tämä tästä. Lähden matkaan asenteella - "minä osaan, minä pystyn siihen, minä tiedän mitä olen tekemässä". Kaikki on asenteesta kiinni ja myös siitä kuinka paljon sinä oikeasti sitä haluat.

Tore & Cheeru  Kuva: Sofia Hongell


Kulunut viikko on mennyt hyvin Cheerun treenien suhteen. Nykyään ratsastan 4-5 kertaa viikossa ja alkaan jo huomata miten C kehittyy. Välillä meillä on ollut erimielisyyksiä ja uhmaikä pukkaa hevosella jo päälle, mutta loppupeleissä treenit ovat päättyneet hyvin sekä ratsastaja että hevonen tyytyväisenä. Tänään toki huomasin ratsastaessa että Cheeru on jonkin verran epätasapainossa lihaksenkasvun suhteen, koska on paljon heikompi ratsastaa vasemmassa kierroksessa eikä esim. laukka halua aina pyöriä kunnolla. No, onneksi se on nuori niin sen pystyy korjaamaan aika helposti.

Tyytyväisenä treenin jälkeen :) Kuva: Sofia Hongell
Viikonloppuna ohjelmassa on tallitöitä aamusta iltaan, ratsatusta, estevalmennusta ja valmistelua reissua varten. Toivon myös saavani valmentajalta hyviä vinkkejä kokeen suhteen. Kuvaajan olen myös hankkinut estevalmennuksiin mukaan joten siitä tulee varmastikin myös kuvia näytettäväksi. ;)

Cheerun ilmeet.. !! kuolen nauruun täällä näytön toisella puolella :'D
Reissuun lähden siis maanantaina iltapäivällä joten ehdin aamusta vielä käydä ratsastamassa viimeisen kerran. Tulevalla viikolla Jasmin hoitaa Cheerun ja valmentajani käy myös yhtenä päivänä ratsuttamassa poitsun läpi. Palaan Vaasaan to-pe välisenä yönä joten reissu jää lyhyeeksi. Netti minulla tulee kyllä olemaan käytössä joten postailen varmaan myös sieltä mantereen toiselta puolelta.

Nyt minun tosin täytyy käydä pehkuihin, koska huomenna herätys 05:30, yey!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti