Hae tästä blogista

20.3.2012

Is a wish for being happy too much to ask?

Tällä hetkellä mun motivaatio on jossain syvällä maan alla. Eilinen ratsastus oli ihan okoo, ei sentään menty takajaloille mutta tottakai yritti siinä jotain testata kun oli ravin aika ja laukkaa ei halunnut nostaa. Tekis mieli sanoa kaikki kirosanat mitä sanastostani löytyy ja itkeä, mutta eihän se auta. Ja vielä kun tiedän mistä tämä johtuu. Riku testaa mua koska olin kipeenä viikon ja en pystynyt hoitaa sitä, joten nyt se yrittää kaikin keinoin testata oonko vielä mukana menossa. Huoh. Tää on niin tyypillistä mulle. Aina kun alkaa joku asia menemään hyvin niin tulee jotain paskaa tielle, tässä tilanteessa mun sairastuminen. Mulla on muutenkin tarpeeksi stressiä kirjoitusten takia joten en tarvis tätä paskaa tällä hetkellä. Tallille voin kyllä mennä mutta ei huvita ratsastaa minkään edestä ku en jaksais joka päivä takuta tuon ponin kans.Nojoo, pitää vaan toivoa että mä säilyn hengissä ja että R. alkaa taas toimimaan. Eipä tässä sitten muuta.


P.S. Tiedän että olen itse tehnyt valintani joten ei tarvi tyrkyttää mitään negatiivisia kommenteja tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti