Hae tästä blogista

8.3.2012

When things don't go the right way around..

Dodiiin, olis aika taas postailla vähäsen!

Tiistaina jäin kummiskin kotiin, mulla nousi kuume sen verran.. Joten Åsa hoiti ja liikutti Rikun. Eilen, eli keskiviikkona, mulla oli henkilökohtainen ihmisorja, Sonja, mukana tallille. Itse en tehnyt paljo mitään siellä, juoksin ympäri päättömänä kanana, nauroin hullun lailla ja käyttäydyin muutenkin vähä sekopään tavoin, Sonja voi todistaa!! :D Mun henkilökohtainen orja sai myös luvan liikuttaa rakasta pikkupossuani. Hyvin meni ja poni osasi käyttäytyä = tyytyväinen minä. Ja tyhmä/hullu/jääräpäinen kuin olen halusin ratsastaa loppukäynnit ja sitten  talliin, hehe. Hyvin sekin meni vaikka olin vähä sekasin.

No, eilen illalla tää mun sairastelu vaan paheni.. Oon tsempannu 40,3 asteen kuumeessa koko viime yön. Joten varmaan arvaatte että sainkin tallikiellon koko loppuviikon. Palkkasimme Åsan hoitamaan ja liikuttamaan Rikua. Eli seuraavan kerran tallille vasta maanantaina. Tulee ikävä mun pikkupossua! :'( 





rakas vauvaponi ja henkilökohtainen orjani Sonja!

1 kommentti:

  1. kaikilla on vaan kuumetta nykyään! koita parantua! :)

    VastaaPoista