Hae tästä blogista

10.12.2013

Kun aika on kortilla..

Huomenta.

Kuten otsikko jo teille kertoi, on aikani ollut kortilla lähes 24/7 viime viikon aikana ja tälle viikolle olen ennustanut samaa. Siitä syystä huonompi postaustahti. Elämässä sattuu ja tapahtuu tällä hetkellä; koulussa on miljoonaa työtehtävää,esittelyä, tenttiä jotka pitävät olla valmiina ennen joululomaa, työpaikkaakin olen nyt ehtinyt vaihtamaan ja olen myös saanut vahvistetun tiedon siitä että äitini muuttaa ulkomaille.

No, mietitte varmaan mitä minä tällä hetkellä teen hereillä? Olen tässä pikkuhiljaa lähtemässä tallille töihin, lupauduin talliapuriksi tuuraamaan kun J on kipeänä. Tallilla tulen olemaan töissä tänään, huomenna ja torstaina tällä viikolla.

Cheeru on saanut ottaa rauhallisemmin viime aikoina. Viikko sitten Johanna tuli kanssani tallille ja treenasimme C:n lastaamista traileriin. Meni todella hyvin ja poitsu oli monta kertaa siellä sisällä. Kiitos Johannalle vielä avusta jos satut tämän lukemaan! :) Eilen pääsin sitten tositoimiin liikuttamaan Cheerun. Juoksutin sen koska en viitsinyt näin pitkän loman jälkeen heti kavuta selkään, paremmin ottaa askel kerrallaan. C tykkäsi ja juoksi kentällä sydämensä kyllyydestä! Meidän YKSI kenttä alkaa vihdoin olla jossain ratsastuskunnossa! :D Tänään A tulee ratsastamaan Cheerun pitkästä aikaa, samalla kun minä teen töitä joten saan katsoa vähän heidän perään,heh.

Varmaan minun ja Cheerun ensimmäinen yhteinen talvikuva, viime viikolta :) Muistakaa käydä katsomassa instagramini, jos en blogiin postaile!

Minun täytyy tosin pikkuhiljaa tehdä itseni lähtövalmiiksi joten päätän päivän postauksen tähän. YRITÄN postailla paremmin, mutta jos jää taas "tyhjiä päiviä" niin tiedätte sitten että minulla on muita kiireitä. No, ei tässä enää kuin tämä viikko ja ensi viikko, sitten alkaa joululoma! Toivon kaikille aivan superviikkoa ja tsemppejä loppukiriin koulussa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti