Hae tästä blogista

25.10.2012

Luminen torstai...

Iltaa!

Ajattelin nopeasti kirjoitella postausta niin kauan kun odotan että video lataa valmiiksi. JOO LUITTE OIKEIN, videota kohta siis tulossa!


Tänään tänne Vaasaan siis saapui ensilumet, ja huhhuh mitä touhua. Mua ei suoraan sanoen oikeasti kiinnosta talvi pätkääkään, jos itse saisin valita, vois olla kesä vuoden ympäri. Mutta en aio valittaa koska se ei auta mitään ja sille ei voi tehdä yhtään mitään!

Tänään olin aamulla reipas ja laatelin 8 sivuisen raportin jostain ihmeen talousjutusta koulua varten.. Mutta selvisin siitä niin oon todella tyytyväinen itseeni! Tehtyäni sen puin tallivaatteet päälle ja lähdin autolla suuntana  talli. Eli ensin ridaamaan pikkuponi Sampella. Meneillään oli tällä hetkellä kauhea lumimyräkkä, mutta eihän se estänyt meitä. Ainut huono asia oli että pikkuponilla oli vielä kesäkengät jalassa, joten ratastus koostui enimmäkseen käyntiharjoituksista, pari ravipätkääkin kyllä saimme. Olimme vajaa puoli tuntia, koska en nähnyt mitään ideaa kiertää kenttää tekemättä mitään. Samppe näytti kuitenkin nauttivan lumisateesta. :)

lunta tulee...

"tätä mieltä mä oon lumesta.." haha ruttunaama tän mä tarjoon!

pikkuponin nallekorvat <3

Hieno pikkumies!

Pakko vielä sanoa että laitoin tässä eilen nuo suitset löysemmälle kun oli mielestäni hirveen tiukalla, nyt ne istuu ns. "normaalisti", ja kyllähän eron oon huomannu. Aikasemmin S on tuntunut niin tahmeelta jotenkin päästä. Siis että se on ollut herkkä mutta kuitenkin jotenkin ihan tukossa. Nyt se on kuitenkin tuntunut PALJON paremmalta joten uskon että se suitsien löysääminen on auttanut! :)

No kuitenkin, ratsastuksen jälkeen hoidin kaiken valmiiksi ja lähdin taas matkaan seuraavalle tallille, eli raviskalle. Siivosin karsinan ja sitten hain Riksun sisään. Laitoin supernopeasti valmiiksi ja lähdin kentälle juoksuttamaan pollen, koska silläkin on vielä kesäkengät ja tuonne selkään en missään nimessä kiipeäis tällaisella ilmalla kun se kuitenkin sekois vaan ja mistään ei tulis mitään.. Nojoo juoksutin ehkä 25-30 min, Riksu oli vähän pöljä välillä mutta kyllä se sitten siitä. Liinauksen jälkeen hoidin hepan, laitoin ilta+aamuruuat valmiiks ja sitten kotiin!

Riksupossu poseeraa vol. 1

Riksupossu poseeraa vol. 2 ; "matala muoto"


Haha joo älkää ottako mun kuvatekstejä niin vakavasti...



Nyt pitäis mennä nukkumaan, koska on aikainen nousu ja mä oon menos huomenna töihin.. Jo neljäs kerta tällä VIIKOLLA, peukut pystyyn mulle! :D Työt = Seteleitä = Valkkuja&Ihkua Heppatavaraa!! <333 Joo anteeks en tiedä mikä muhun on tänään menny, varmaan sokaistuin tuosta lumesta, joten paras mennä nukkumaan! Huomisiin!

Ja P.S. videota tulee heti kun se on ladannut valmiiksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti