Hae tästä blogista

4.6.2013

#2 rauhaton olo.. Postausideoita anyone?

Siis.. mistä teitä lukijoita oikein ilmestyy? :D Eilenkin oli vaikka kuinka monta katselua blogissa, olen hämmästynyt vieläkin kun ajattelen sitä etten ollut eilen postaillut ennenkuin illalla vasta! Mutta hyvä vaan jos ketään kiinnostaa blogiani lueskella. :D

Tämä on siis päivä nro. 2 ilman hevosta. Päivän olen viettänyt heräämällä 06:15, ajaa Vaasaan, laittautua ja lähteä töihin. Töissä pyörin 8-15 tekemässä vähän kaikkea, tuntuu siltä että asiat alkaa pikkuhiljaa selviämään! Ensi viikollakin jo avataan ja ensi viikosta alkaen olen varmaan toimistolla päivystämässä joka päivä.

Töiden jälkeen sain pari muutakin tärkeää asiaa hoidettua ennenkuin pakkasin ja lähdin taas iskän luo, jossa olen nyt. Tosin on vähän rauhaton olo kun en ole mitään ihmeellisempiä tänään tehnyt, mutta toisaalta on aika ihanaa ottaa ihan rauhallisesti kerrankin. Huomenna taas töihin, mutta onneksi aloitan vasta klo 11!

Vielä lopuksi kysyn sellaista että olisiko teillä postausideoita minulle nyt kun ei ole mistään hevosesta mitään kirjoitettavaa! Jakakaa mielellänne mielipiteitänne! :)

Daisyn kanssa peltolenkillä

Rakas 

3 kommenttia:

  1. Hevosen etsintä prosessista ja yleisesti sun elämästä yms. Ja etenkin treenaamisesta.

    VastaaPoista
  2. tässä olis postausehdotus, jota oon mielestäni joskus ennenkin ehdottanut. eli, kertoisit siitä miten kasvatit riksun kuntoa, miten sait sille lihaksia ja semmosta. oon ymmärtänyt, että se oli melkoinen pullaponi alussa, mutta nyt siitä on kyllä tullut niiin hieno poni! :)

    toivottavasti jaksaisit tehdä tästä aiheesta postauksen, koska mua ainakin kiinnostais todella. ihan senkin takia, että sais vinkkejä omankin hepan kunnonkohotukseen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tätä on vissin aikasemmin ehdotettu! Laitampa tämän asian kehitykseen ja katson jos saan jotain postaust tehtyä tässä piakkoin! :) Kiva kun ainakin joku on kiinnostunut. :D

      Poista