Hae tästä blogista

16.6.2013

Elämä ilman hevosta = TYLSÄÄ !

Heips kaikille!

Luulin että jostain syystä olisi ihanaa pitää vähän "hevosvapaata" Riksun myynnin jälkeen mutta tulin siihen tulokseen että se on liki mahdotonta. Tällä tarkoitan siis että tekemättömyyden tunne alkaa rasittamaan, ei auta vaikka kävisin salilla tai tekisin vaikka mitä, olo on kuitenkin ihan tyhjä.

Riksu ♥ Muistan vieläkin päivän kun se tuli minulle, olin maailman onnellisin. Onneksi tämä hevosvapaa ei tule jatkumaan enää pitkään..


Päivän paras kommentti on kuitenkin ihanalta työkaveriltani Saralta; "on kyllä paras että saat hankittua sen hevosen mahdollisimman nopeasti ettet vaan ajattele töitä koko ajan", haha. Vaikka huvittava kommentti onkin se on totta. Päässäni ei pyöri tällä hetkellä muu kuin työ, ajattelen sitä lähes 24/7 koska se on ainut mikä minulla on tällä hetkellä. Voisin olla töissä vaikka koko päivän vaan sen takia ettei minulla ole parempaa tekemistä. Toisaalta tämä on näin kauden alussa hyvä koska nythän sitä työtä riittää vaikka muille jakaa!

Asiasta kolmanteen.. Kuten varmaan huomaatte en ole viime aikoina hirveesti kirjoittanut treenaamisesta. Tämä johtuu siitä syystä että ei taas ole tullut treenattua hetkeen, ensin olin kipeenä lähes kuukauden ja sitten se on vaan jäänyt. Ajattelin kuitenkin että aloittaisin treenit taas ensi viikolla! Huomenna en ole ihan satavarma jos salille asti pääsen, mutta tiistaina viimeistään! LET'S GO! Ja kaikesta treeneihin liittyvistä asioista saa kysyä, vastaan mielelläni teidän kysymyksiin!! :)

treeniä treeniä! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti