Hae tästä blogista

13.6.2013

Vastaukset osa 2 - Lifestyle

.. Ja viimeinen (kolmas) vastausosio tulee videopostaus muodossa! :)

EI-HEVOSAIHEISET KYSYMYKSET

1. Mitä opiskelet ja missä?
Opiskelen liiketaloutta Vaasan Ammattikorkeakoulussa, toista lukuvuotta olen syksyllä aloittelemassa. Valmistun Tradenomiksi talvella 2015/keväällä 2016.

2. Voisitko esittää vastaukset video muodossa ? 
Seuraava vastaus-postaus on videomuodossa! ;)

3. Mitä odotat tulevaisuudelta?
Odotan kyllä innolla mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja toivon uusien ovien avautuvan hevosmaailman suhteen.

Paras osa asunnostani;
ikkunalauteet jossa voi istua!

4. Missä asut ja minkälainen sinun asunto on?(postausta)
Asun ihan Vaasan ydinkeskustasta, n. 100m torilta ja koulu ihan naapurissa. Asuntoni on suuri ja valoisa yksiö jossa valtaa oikein suurkaupungin tunnelma. Olen aikaisemmin postausta asunnosta tehnyt, mutta voisin uuden tehdä kesän aikana koska siellä on tapahtunut sekä pieniä ja suuria muutoksia! :)

5. Parasta talossasi?
Hmm, en tiedä? Ehkä se että kukaan ei valita äänistä/metelistä? :D

6. Missä näet itsesi 5, 10 ja 20 vuoden päästä? (onko lapsia, asutko suomessa jne.)
Viiden vuoden päästä olen 25. Silloin olen päässyt pari vuotta sitten koulusta. Olen varmaan jonkinmuotoisessa työssä, en toki tiedä missäpäin maailmaa mutta en luultavasti enää Vaasassa ainakaan. Hevoset mukana kuvioissa olis isoa plussaa! Kymmenen vuoden päästä olen 30, hyi kamalaa.. Silloin työura on varmaan hyvin käynnissä ja ehkä omakin talo jo omistuksessa. 20 vuoden päästä olen 40... En edes halua miettiä asiaa. Uskon asuvani ulkomailla mutta en osaa sanoa jos minulla on lapsia. Muuten tulevaisuuteni on ihan avoin kaikelle, odotan innolla mitä tapahtuu.

7. Tulevaisuuden ammatti?
Koulutukseni mukaan minusta tulee Tradenomi, loppujen lopuksi ei ole mitään tietoa mitä tulevaisuudessa tulen tekemään. On pieniä suunnitelmia mutta pitää katsoa jos ne saisin toteutettua.

8. Olitko teininä "pahis"?
Uskon että suurimmalla osalla nuorista tulee tämä vaihe jossain vaiheessa elämää. Tosin minä itse olin jostain syystä "myöhäisteini" (16-17 vuotiaana olin pahin) mutta se ei kyllä tehnyt asiasta sen helpompaa. Että kyllä kai sitä pahis on ollut, joskus kauan sitten. Onneksi ne ajat on ohi. On niin outoa ajatella niitä aikoja, koska silloin tuntui että omisti koko maailman ja suurin murhe oli tyyliin ettei päässyt baariin tms.



Näitä teinimuistoja riittää kyllä.. Kiinnostaako ketään
kuulla lisää mun tyhmistä kommelluksista?
Kommentoikaa niin voisin tästä kehittää postausta!
9. Koska olit ensimmäisen kerran kännissä?
Kunnolla kännissä olin lukion ekalla, pikkujoulubileet kavereiden kanssa. Olin silloin 16. Voi sitä tunnetta seuraavana päivänä.. huhhuh. Ennen tätä oli tosiaan sellaiset "teinikännit" kaikissa Åminne-tansseissa.. :D

10. Seurusteletko/oletko seurustellut?
Olen seurustellut lukion alussa, molemmat suhteet jäi tosin lyhyeen. Siis kyllä niitä suhdesäpinöitä on enemmän
tai vähemmän koko ajan mutta en ole itse sitä sitoutuvaa
tyyppiä eikä seurustelu kiinnosta ollenkaan tällä hetkellä.
On myös todella vaikeaa löytää sellainen ihminen joka hyväksyy sen että panostan todella paljon aikaa ja rahaa elämäntyyliini (hevoset) ja että ne menee ainakin tällä hetkellä kaiken edellä. Joten en silleen seurustele tällä hetkellä kenenkään kanssa vaikka säpinää on ollut.

11. Kolme tärkeintä asiaa sinulle elämässäsi?
Perhe, hevoset ja ystävät. 

12. Millaista sinun elämä on (tylsää tms.)?
Elämäni on yleensä todella tapahtumarikasta päivästä toiseen, oli se sitten draamaa tai onnea. Silloin kun ei mitään tapahdu olen tylsistynyt, joten se on varmaan syy miksi elämässäni tapahtuu kaikkea. Tarvitsen jännitystä elämään ja sitä varmaan etsinkin. Me elämme vain kerran.

Rakastan kesää!
13. Oletko onnellinen tällä hetkellä?
Tänään, tällä sekunnilla kun kirjoitan niin olen ihan tyytyväinen. Jos olisin viikko sitten vastannut tähän olisin sanonut etten ole onnellinen. Asiat voisi olla paremmin mutta kyllä tästäkin selviää!

14. Pystyisitkö muuttamaan ulkomaille esim. jonkun hevosen tai ihmisen takia?
Hevosen ja uran takia tekisin vaikka mitä, mutta toisen ihmisen(esim. poikaystävän) takia en muuttaisi, ainakaan tässä vaiheessa, se ei saisi olla AINUT syy miksi muuttaisin. Olen niin itsenäinen ihminen joten en ole sellainen joka seuraa muiden perässä.

15. Haluaisitko muuttaa jotain menneisyydestäsi?
Välillä tuntuu että haluisin, mutta toisaalta en kadu ainakaan niitä asioita mitä olen tehnyt ja kokenut. Kadun ehkä enemmänkin sellaista mitä EN ole tehnyt enkä saanut kokea, mutta niitä on taas turha murehtia koska mennyt on mennyttä. ;)

16. Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä?
Niinkuin sanoin olen tyytyväinen mutten ehkä onnellinen. Kaipaan kyllä jotain lisää actionia taas elämääni kun tää hevosettomuus alkaa nyt tympimään!

tiptop-fiininä ravintolailtana!
17. Tykkäätkö muodista ja meikeistä?
Olen muodin ja kaudeuden palvoja ja olen sisäisesti fashionista. Hevosten ja ratsastuksen takia en esim. voi laittaa yhtä paljon rahaa vaatteisiin, mutta jos minulla ei olisi tätä harrastusta olisin muotiguru nro. 1 ! :D Otan aina tilaisuudesta vaarin kun tulee paikka/tapahtuma jonne saa laittautua kunnolla, silloin olen aina tiptop fiininä lähtöön!



18. Meikkaatko tallille?
Yleensä päivän arkimeikeillä oon tallilla, välillä taas ilman. Kisoihin laittaudun jotenkuten siistiksi ja siihen sisältyy myös kevyt meikkaus. En usein meikkaa muutenkaan hirveesti; käytän ripsaria, BB-voidetta, kulmakynää ja välillä myös puuteria. 

19. Mistä ostat vaatteitasi?
Vähä joka paikasta.. Cubus, BikBok, Ginatricot, JC ja Carlings on nämä yleisimmät, en ole yhtään esim. H&M fani.. Ostan myös paljon vaatteita netistä, erityisesti melkein kaikki korkkarini on netistä, hehe.

20. Kajaali vai ripsari?
Ripsari, koska näytän kuolleelta ilman sitä kun luonnollinen ripsieni väri on niin vaalea.

21. Mitkä ovat sinun lempivaatteesi ja ylipäätään miten paljon sinulla on vaatteita?
Lempivaatteeni vaihtelee aika paljon mieleni mukaan, tällä hetkellä pidän farkkusortseista ja isosta löysästi istuvasta paidasta. Minulla on silleensä aika erikoinen tyyli, en välitä mitä muut siitä pitävät. Omasta mielestäni minulla EI ole paljon vaatteita, mutta kavereiden mielestä juuri minulla niitä on.. :D

22. Pidätkö ulkonäöstäsi?
Kyllä yleensä. Ainakin silloin kun on laittautunut esim. ravintola-iltaa varten! Toki minussa on kohtia joita haluaisin muokata mutta kai meillä kaikilla on niitä. Eniten pidän silmistäni ja muutenkin kasvojeni vahvoista linjoista.

green eyes & sharp lines

23. Tykkäätkö Justin Bieberistä?
Sen kappaleet on hyviä mutta persoonana se on liian itserakas (kukapa 19v. julkkis EI olisi..!?)

24. Onko kivaa olla miun kaima? 8)
Onhan se !

25. Mikä puhelin sinulla on?
Iphone 4S.

26. Millainen kamera sinulla on?
Canon EOS 500D.


27. Paras kamera, miksi?
Olen aina pitänyt Canon:in kameroita parhaimpina joten sanon sen. En muutenkaan ole aiheeseen niin sekaantunut joten en paljo kameroista osaa sanoa. Pidän kuvaamisesta mutta sitä pitäisi tehdä useammin että tulisi hienoja kuvia..

28. Onko sinulla sisaruksia ?
On, pikkuveli joka on minua 2 vuotta nuorempi.

Minä ja pikkuveli vuonna 2007?:D
29. Lempi ruoka?
Ei mikään. On hyviä ruokia mutta MIKÄÄN ei ole ehdoton lemppari. Varmaan siksi koska elän sillä filosofialla että syön elääkseni enkä elä syödäkseni.

30. Lempi juoma?
Kahvi. 

31. Lempi koirarotu?
Lintukoirat esim. Irlanninsetteri.

32. Paras ulkomaan kohde jossa olet käynyt?
Alanya!!!



33. Mikä on eniten katumasi asia?
En kadu tekojani, mutta ehkä se etten hakenut ypäjälle ylä-asteen jälkeen.

4 kommenttia:

  1. Täällä olis kyllä ainaki yks jota kiinnostais noi sun kännikommellukset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niitä on kyllä monia ja olis hauska jakaa niitä :D

      Poista
  2. Anna-Katariina13.6.2013 klo 20.18

    Täälläkin kiinnostaa teini-iän hölmöilyt! :-)
    Ootko muuten tulossa Vaasan kansallisiin koulukilpailuihin 15.6? Sut olis hirmu mukava tavata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva että saan niitä sitten jakaa! ;) Voi hitsi olisin niitä kyllä halunnut lähteä, mutta koska meillä on avauspäivä töissä (Wasalandia) olen buukattuna koko päivän! :(

      Poista