Hae tästä blogista

20.6.2013

♥ The Day Off ♥

Huomaa, kuinka vapaapäiviä alkaa arvostamaan, kun tekee niin paljon töitä kuin minä tällä hetkellä. Toisaalta en saa pois työasioita päästäni ja olen myös melko satavarma että minulle soitetaan vielä töistä (on jo soitettu kerran).Olen tällä hetkellä iskän luona, mutta tänään olisi tarkoitus pakata kamppeet ja "muuttaa takaisin" kaupunkiin ja omaan kämppään, jossa odottaa parin tunnin suursiivous, heh.. Siivouksen jälkeen ajattelin käydä pyörähtämässä kaupungilla jonkun ihanan kaverin seurassa.

Tiedän että minulla on kysymyspostauksen kolmas osa tekemättä sekä arvonta vielä vaiheessa, mutta en ole ehtinyt enkä jaksanut miettiä sitä kun töissä olen joka päivä kuppaillut sen 9-11h, I'm so sorry! Ne on kuitenkin myös tulossa mahdollisimman pian, jokin niistä varmaan jo tänään kunhan vaan ehdin.

Lupaamani ylläri on myös tulossa kunhan saan ensin vähän asioita selvitettyä.. ;)

Mukavaa torstaita kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti