Hae tästä blogista

15.3.2014

"Kyllä se elämä mullekin välillä hymyilee vaikka kaikki olis huonosti."

Huomenta ihanat ihmiset :)

Tämän postauksen piti tulla ylös blogiin jo eilen, mutta olinkin aivan rättiväsynyt töiden jälkeen joten unohdin sen kokonaan. Anyways, kiirettä on nyt riittänyt koko viikon aamusta iltaan niinkuin olin jo aikaisemmin arvaillut. Aamuni olen alkuviikosta aloittanut tallitöillä ja hevosen liikutuksella jonka jälkeen olen sitten suunnannut töihin. Salillekin pääsin keskiviikkona ensimmäistä kertaa kahteen viikkoon(sairastelun vuoksi) ja voin sanoa että olen todellakin kaivannut sitä, etenkin juoksemista.

Salitreenit *check*!
Aamusalille menossa :)
Sivuohjilla juoksutusta keskiviikkona (kuvat videosta)

Torstaina pääsin ratsastamaan Cheerulla taas pitkästä aikaa, edellisestä kerrasta taitaa olla lähes kuukausi!!?!! Juoksutin toki poitsun ensin, koska C:llä on alkanut uhmaikä ja kevätfiilikset pukkaa pintaan.. :D Ratsastin siis vain nopeasti läpi juoksutuksen jälkeen ja poni tuntuikin tosi kivalta eikä ollut ollenkaan jäykkä, jessjessjess!!

My words will never be able to describe how much I love you.

Eilen ratsastin C:n myös hyvin lyhyeen juoksutuksen jälkeen. Ratsastus ei ollut mitä mahtavin koska välillä poni tinttaili omiansa mutta hetkittäin se liikkui todella kivasti ja hyvässä muodossa, etenkin loppua kohden. Tehtävänä meillä oli paljon ravi-käynti-siirtymisiä ja harjoiteltiin vähän harjoitusravia (koska se nyt on vielä hirveän hakusessa, mutta noin nuorellakaan hevosella ei ole hyvä ratsastaa hirveästi harjoitusravia). Teimme myös paljon voltteja ja suunnanvaihtoja kun C ei aluksi halunnut keskittyä. Välillä siinä oli kunnon säätämistä ja häärämistä mutta loppupeleissä olin tyytyväinen hevoseen enkä oikein muutakaan osannut odottaa kun sillä ei tosiaankaan ole ratsastettu pitkään aikaan. Ja onneksi ei haittaa vaikka tuo otus onkin hyvin jääräpää välillä, koska niin olen myös minä. ;)

C ja sen poseeraukset.. :D
Olen muuten jopa saanut hankittua meille turvajalustimet, vihdoin! 
Tänään Cheerulle olisi luvassa jonkinlaista liikuntaa riippuen kentän kunnosta mutta luultavasti vain kävelyä/kevyt juoksutus ettei tälle viikolle tulisi liikaa töitä. Pidän itsekin tänään vapaapäivän salilta etten vaan tule kipeäksi taas.


Muttamutta, asiasta kolmanteen..! Te jotka seuraatte minua instagramissa olette varmaan huomanneet että olen aloittanut Teatox:in! Teatox on yksi Detox-menetelmä, jonka avulla saa kehon puhdistettua "myrkyistä" ja muista huonoista aiheista. Voin kertoa tästä lisää jos teitä kiinnostaa? Ja myös antaa teille alennuskoodin verkkokauppaan mistä olen detox-teen tilannut! ;)

annaakarolina @ instagram

Noniin eli taas tuli aika pitkää postausta tehtyä, nyt aionkin jatkaa päivän puuhiin että ehdin tehä kaikki asiat ennenkun lähden töihin klo 14, laters!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti