Hae tästä blogista

31.3.2014

~ STHLM PART 1 ~

Parempi myöhään kun ei koskaan? Minulla on ollut tämä edeltävä viikko aivan uskomattoman kiireinen heti reissun jälkeen, kova heittäytyminen arkeen esim. viiden työpäivän viikolla, koululla ja talleilulla samalla kun yritän palautua masennuksesta jonka sain palattuani tänne pikkukaupunkiin.

Mutta, nyt aioin kertoa teille Tukholman reissusta! Tai no, suurilta osin kerron kuvien avulla, koska kukaan ei kuitenkaan jaksaisi lukea kaikkea. :D Seuraavassa postauksessa tulee sitten kuvia shoppailusta. ;)

FRIDAY 21.3.

Perjantai-aamuna eli minun 21-v. syntymäpäivänä lähdin Amandan ja Karon kanssa matkaan, herätys varttia vaille viisi ja maksimissaan neljän tunnin yöunet takana. V oli ihana ja vei meidät lentokentälle kuudeksi. Kiitos siitä.

minä ja mun jumalaton matkalaukku :D
Todella kaunis näky näin aamukuudelta
 Lento lähti Vaasasta seitsemältä ja meillä oli välilasku sekä koneen vaihto Helsingissä.

Meillä oli parisen tuntia aikaa hengailla Helsinki-Vantaan lentokentällä, joten kävimme syömässä aamupalaa ja teimme pientä pre-shoppailua reissua varten. ;)

Puoli yhdentoista aikaan oli boarding-aika Stokiksen lennolle, wohoo! Lento sujui nopeasti ja pääsimme turvallisesti Tukholmaan!

Saatuamme laukkumme Arlandan lentokentällä lähdimme bussilla keskustaan ja sieltä metrolla hotellille.

Mainoskuva? Haha nauran tälle aina kun näen tämän.. :'D
 Olimme kyllä kaikki positiivisesti yllättyneitä hotellista, en ollut uskonut että hotelli olisi näinkin kivan näköinen ja se sopi meille täydellisesti!

Hetken huilaamisen jälkeen lähdimme seikkailemaan juna-asemalle ja äiti tuli meitä sinne vastaan. Sieltä jatkettiin sitten äitin ja Jonaksen luo synttärikahveille.

päivän asu
Oli tarkoitus että lähtisimme katsomaan yöelämää päivän päätteeksi mutta reissaamisen jälkeen kaikki olivat niin väsyneitä että päätimme jättää sen seuraavalle päivälle ja nukkua kunnon yöunet.

SATURDAY 22.3.

Lauantai aamuna heräsin jo kuudelta (!!), kävin siinä suihkussa ja laittauduin pikkasen odottaen että muut heräisivät ja että pääsisimme aamupalaa syömään.

Hotelliaamiaista kolme päivää putkeen, vautsi mitä luksusta! :D

Aamupalan jälkeen laittauduimme ja lähdimme kaupungille kiertelemään. Kävimme myös lounastamassa ja söin elämäni ensimmäistä kertaa sushia!

Namiii!!
A & A
Olimme aikaisemmin aamulla katsoneet että reality-sarjan Paradise Hotel:in yhdellä kilpailijalla oli eventti pari korttelia meidän hotellista joten meidän oli pakko päästä sinne!
Pääsimme Samir Badranin kanssa fanikuvaan ja hän oli positiivisesti yllättynyt siitä että hänellä on faneja Suomessa. Olin kuin viisivuotias pikkutyttö nähdessäni hänet livenä, hahah.. :D
 Kaiken tämän sekoilun jälkeen lähdimme takaisin hotellille laittautumaan iltaa varten, koska tänään oli bileet luvassa!
Ja tietysti skumppaa synttäreiden kunniaksi!

Rakas

Illan outfit; Dress by Estradeur

Swedish Girls
Illan päämääränä oli Stureplan. Kävimme ensin Laroy-nimisessä yökerhossa ja lopulta päädyimme Sturecompagniet-yökerhoon; yksi Ruotsin tunnetuimmista yökerhoista. Oli aivan mahtava ilta ja tanssimme pikkutunneille asti.
Pressphoto from Laroy's homepage

SUNDAY 23.3.

Sunnuntain olotila oli mikä oli eilisen riehumisen jälkeen. Ehdimme kuitenkin hyvin aamupalalle ja lähdimmekin sen jälkeen taas seikkailemaan.

Päivän "I don't care"-asu :'D
Taukoa shoppailusta :D
Iltapäivästä kaikki kolme lähti omille teillensä, minä lähdin mamman ja Jonaksen luo. Palasin illalla takaisin hotellille todella väsyneenä ja nukahdin taas yllättävän aikaisin.

MONDAY 24.3.

Maanantai ja viimeinen päivä Stokiksessa. Nyyh.

Aamupalan jälkeen pakkasimme kamppeet ja lähdimme keskustaa kohti.

Saimme onneksi laukkumme hyvään varastoon jotta pystyimme vielä tekemään viimeiset shoppailut. Kävimme myös lounastamassa ennenkuin bussi vei meidät takaisin Arlandan lentokentälle.

A & K

Auringon laskiessa lensimme jo Tukholman yli takaisin Suomeen. Välilaskun takia olimme vasta takaisin Vaasassa yhden aikaan yöllä. Kotiin tultuani sain siis heti ryömiä sängyn pohjalle nukkumaan.

Tämä oli aivan mahtava reissu enkä millään voi kaikkia tekemisiämme teille kertoa, mutta voin sanoa että jätin sydämeni Tukholmaan. Tulen aina kaipaamaan sitä kaupunkia koska sydämeni sykkii sielä täysillä.

Hope to see you soon STHLM!