Hae tästä blogista

13.11.2012

Lack of motivation

Niinkuin otsikko sanoo..

Tällä hetkellä mulla on totaalinen motivaation puute, se on jatkunut jonkin aikaa jonka varmasti olette huomanneet. Mua ei oikeen huvita yhtään mikään tällä hetkellä enkä tiedä edes itse syytä siihen. Ratsastus on sujunut ihan hyvin ainakin R. kanssa ilman ongelmia, mutta mua ei kuitenkaan huvita ratsastaa. Ei ole jaksamista millekkään, mutta uskon että se voi olla tämä syysmasennus ja pimeys joka kummittelee mun päässä. Näin on tosin joka syksy, joten eihän tämä mitään uutta ole enkä varmaankaan ole ainut joka tuntee samoin. Välillä tuntuu siltä että kaivaudun syvälle jonnekin kuoppaan, mutta sitten kun tulee kunnon talvi ja lumi niin syysmasennys heikkenee. On todellinen kesä-ihminen, koska en ole varmaan ikinä (mitä muistan) pitänyt talvesta. Toki on kaunista kun lumi tulee ja maa peittyy valkoisella harsolla mutta minulle riittäisi että talvi olisi todella lyhyt eikä puoli vuotta pitkä...

Onko teillä yleensä syksyisin näin syysmasennusta ja onko teillä vinkkejä/ideoita miten syksystä selviää? Jakakaa ihmeessä mielipiteitänne! 

Kesä <3
Ensi kesänä ajattelin oikeasti ottaa pitempää vapaata ja aidosti nauttia kesästä.

1 kommentti:

  1. Mulla on ollut just samanlainen tunne!! Mutta mulla on ainakin auttanut se, että annoin hepalle pari päivää vapaata ja tein jotain ihan muuta (piti kyllä käydä siivoomassa boksi jne.)Sitte nousin taas ratsaille ja heppa oli loistava joten olen pikkuhiljaa pääsemässä takas raiteille :) Kannattaa kokeilla! :)

    VastaaPoista