Hae tästä blogista

13.11.2012

Vastaus kommenttiin!

Ihana toi kuva susta ja Riksusta! :D 1.mistä toi sun ruskee kypärä on ostettu? 2.aiotko taas pian mennä kisoihin riksun kanssa? 3.aiotko mennä Sampella myös koulukisoihin sitte tulevaisuudessa? 4.mietitkö koskaan, että sun elämä olis "helpompaa" ilman omaa heppaa? 5.poltatko? 6.onko ratsastus sun elämäsi harrastus? Paljon tsemppiä Riksun ja Sampen kanssa! :) Anonyymi kohteessa Eilen mä opin lentämään taas vaihteeks..


Voi kiitoksia, itsekin pidän siitä kovasti! :) 

1. Mun ruskea kypärä on ostettu pari-kolme vuotta sitten ravibussista. Tulikin tosta mieleen että pitäisi kohta hankkia uus kypärä..

2. Olen päättänyt että tämän vuoden kisakausi saa olla loppuakseen, kun tuosta ilmasta ei voi sanoa niin uskon että meillä ei olis mahdollisuutta treenata tarpeeksi. Eli ens vuotta odotellessa! Toki jos joku kiva kisa tulee ja on aikaa niin voisin harkita mennä, mutta aion nyt loppuvuodesta keskittyä enemmän treenaamiseen ja valmennuksiin.

3.Sitä en vielä tiedä! Aika saa näyttää, mutta kuten varmaan pitkäaikaisemmat lukijat jo tietää olen enemmän esteratsastaja kuin kouluratsastaja. ;)

4. Kyllähän välillä kun kaikki menee ihan paskasti ja kun kuitenkin siinä on niin "kiinni" tuntuisi siltä et elämä ilman sitä olisi paljon helpompaa, ainakin nyt syksyllä kun olen altis syysmasennukselle.. Mutta elämä ei ole helppoa. En kuitenkaan ikinä voisi elää ilman Riksua, se on tällä hetkellä elämäni tärkein asia ja tulee aina olemaan.

5. Säännöllisen epäsäännöllisesti joo.

6. Todellakin on! Mutta olen saanut antaa periksi muille rakkaille harrastuksille ratsastuksen takia. Esim. tanssi, piirtäminen, laulaminen ja pianonsoitto on ollut aina lähellä sydäntä ja harmittaa kun en enää hirveästi ehdi tehdä näitä asioita(paitsi tanssia baarissa, hehe..).

Kiitos paljon! Toivon itsekin meille nyt positiivista jatkoa! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti