Hae tästä blogista

7.1.2013

Eikö kesä vois jo tulla?

..Tai edes kevät? Mä oon aika lailla sellainen ihminen joka ei välitä talvesta, en ollenkaan. Talvella mua ei oikeen huvita tehdä mitään kun löhöillä hyvässä seurassa jossain. Myös ratsastusinto häviää enemmän tai vähemmän oon päässyt huomaamaan. Lyhyeesti sanoen vajoan koomaan joka talvi. Uskon että mun pitäis muuttaa ulkomaille tai jotain. No, ennemmin tai myöhemmin.

Piristääkseni mieltä laitan ylös tänne pari kuvaa kesältä, koska kaipaan (ja odotan) sitä niin!







rakkauteni 

ja älkää luulko etten piittaa R:stä vaikka en olisi ollut tallilla. R on koko elämäni, rakastan sitä yli kaiken. En vaan tällä hetkellä psyykkisesti jaksa tehdä mitään.. :( Sitäpaitsi tiedän että R voi hyvin koska sillä on maailman paras hoitaja Janika!

1 kommentti: