Hae tästä blogista

14.1.2013

Saanko esitellä...

Huomenta!

Joo voin kertoa että heräsin äsken, joten mun koulupäivästä ei oikeen tullut mitään. Onneks kurssilla ei ole pakollinen läsnäolo, olin ajatellut mennä kouluun vaan siitä syystä että mulla olis jotain tekemistä päivälle. Nojooo, kuinka vaan..

Ajattelin nyt kuitenkin esitellä teille pikkuperheeni uuden perheenjäsenen, suurin osa ovat jo facebookin kautta hänet nähneet mutta tässä on pari kuvaa teille muillekin;



Eli mä oon siis hankkinu marsun! Sen nimeksi tuli Vinny. Vinny on urosmarsu syntynyt 16.11.2012, eli se täyttää 8 viikkoa tällä viikolla. Väriltään Vinny on suklaanruskea ja valkoinen, ja lajiltaan se on rusettimarsu. Teille jotka ette tiedä mitä rusettimarsu tarkoittaa, se meinaa sitä että sillä on "pyörteitä" turkissaan, niinkuin ylimmäisestä kuvasta näkyy. Toivon että Vinny tulee viihtymään kanssani monta vuotta ja tulette luultavasti myös näkemään siitä enemmän! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti