Hae tästä blogista

30.1.2013

Keskiviikon ilo ja kurjuus

Joo, vähän ärsyttää tällä hetkellä, niinkuin alla olevasta postauksesta näitte. Oon käynyt möhlimässä vähän töissä että nilkka mennyt paskaks, akilles-jänne meinannut mennä poikki jne.. Että nyt en edes pysty kävelemään.. Tämähän sitten tarkoittaa myös etten voi ratsastaa, saati sitten edes olla tallilla, huoh. Mä olin sitäpaitsi ajatellu mennä mukaan estetunnille perjantaina, mutta eihän siitäkään varmaan tule mitään.. Tällaistahan tapahtuu sit aina vaan mulle, olen tosi tapahtuma-altis ihminen.

No, onneksi olen kyllä saanut maailman parhaimpia uutisia tänään, että edes tämä työturmatapahtuma ei voi pilata mun päivää! Oon niin onnellinen tällä hetkellä että huhhuh! :D

Sunnuntain, maanantain ja tiistain J&M hoiti ponin. Tänään S hoitaa koska en pääse minnekkään tän jalan kans. Kiitos teille kovasti! :)

näin iloinen olen vaikka jalka on paskana!

1 kommentti:

  1. Mikä sut sitten tekee niin onnellikses? ;) jotain heppoihin liityvääkö? :)

    VastaaPoista