Hae tästä blogista

8.1.2013

Hyvät ihmiset, oon taas aktivoitunu!

Joo eli nyt oon saanu energiat taas hyrräämään! Perjantaina ja lauantaina olisi kivaa tiedossa, pitkästä aikaa Samppe-ponilla taas ratsastamaan! Tuskin maltan kesää odottaa, silloin tulemme treenaamaan KOVAA ja ehkä meitäkin nähdään parina tuolla kilparadoilla! Ensi kuusta alkaen pitäisi myös alkaa käymään valmennuksissa kesää varten!

Samppe :)


Voisin myös samalla jakaa teille vähän mun tulevaisuudensuunnitelmia! Koulua on vielä jäljellä 3 vuotta, mutta sen jälkeen aion pakata ponin ja itseni rekkaan ja lähteä hemmettiin täältä. Suuntana olisi joko Ruotsi, Tanska tai Saksa. Lähteä ainakin vuodeksi jollekkin kilpatallille tai muuten vaan treenaamaan. Jos vaan treenaamaan niin hankkisin myös toisen hevosen. Kunnon kisatykin. Tiedän että tämä on mun juttu, se on mun elämän intohimo. En pala millekkään muulle niin kovaa kuin hevosille ja esteratsastukselle. Joidenkin mielestä kisaaminen ei oo tärkeintä, mutta koska omaan todella kovan kilpailupään se on tärkeää mulle, ei TÄRKEINTÄ, mutta tärkeää. Te jotka olette samanlaisia kuin minä tajuatte, te muut varmaan ette. 

Omasta mielestäni ei ole mitään vikaa rakastaa kilpailemista, jos molemmat osapuolet nauttivat siitä!

lennetään yhdessä 

115-120cm portti :)

happiness 

kovaa treeniä..

välillä riehutaan.. :D

ja pelleillään.. :D

130cm, en ikinä unohda tätä tunnetta 

kilpailutilanne

onnistumisia

odotusta ja intoa 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti