Hae tästä blogista

17.1.2013

Harjoitus tekee mestarin, vai kuinka se oli?

Huomenta!

Istun taas täällä koulussa. Onneksi päivä loppuu jo klo 12.. !

Eilinen päivä oli täyttä touhua täynnä. Ensin hengailin koulussa 9-16. Kävin nopeasti kotona ja sitten matka jatkui Janikan kanssa Agrimarkettiin. Ostin Riksulle tarpeellisia tavaroita (kerrankin!!) ja kävimme vielä pikaisesti tallilla jonka jälkeen pääsin takasin kotia. Kotona iskä tuli auttamaan minua uusien hyllyjen kanssa jne. Kello juoksi eteenpäin, tuli kiire A:n kanssa ruokaostoksille. Puoli 9 aikaan illalla olin taas kotona. Järjestelin viimeinkin kaikki loput tavarat paikoilleen kämpässä. Yhdentoista aikaan olin valmis, kömmin sänkyyn ja katsoin vähän HIMYM:iä ja nukahdin sitten kivasti koneen kanssa sänkyyn, hehe.

Eilen Janika hoiti Riksun, mutta Tiistaina kävin itse asiassa tallilla ratsastamassa ja hoitamassa ponin! Ratsastin sen läpi n. 30 minuuttia kentällä. Poni oli laiskahko, mutta toimi muuten tosi hyvin! Kävimme vielä pikkulenkin maastossa, sen jälkeen hoidin ponin, siivosin ja tein iltatallit myös toivottaen ponille hyvät yöt lähtiessäni kotiin.

sumea kuva tiistain pikkumaastosta..


Loppuviikko koulun ja hevosten suhteen näyttää tältä;

Tänään(torstai):  
- Koulua 9:15-14:45
- Samppe; kevyeet treenit kentällä, n.40 min 
- Riksu: käyntilenkki, vähän ravia n. 30 min
(en viitsi tänään kovemmin hevosia rasittaa kun tuolla ulkona on kuitenkin -17 astetta, hyyiii..)

Perjantai:
 - Riksu: Juoksutus sivuohjilla+mahd. lyhyt läpiratsastus yhteensä n. 40min

Lauantai:
- Samppe: kuntotreenausta radalla, n.50 min
- Riksu: Pitkä aamumaasto aamutallien jälkeen, n.70min

Sunnuntai:
-Riksu: Kunnon läpiratsastus kentällä, n. 60 min tai Janika ratsastaa (ei tietoa vielä)


Oho tulipa taas pitkää postausta, mutta siinä oli ainakin mun viikkosuunnitelmat! Yritän tänään aloittaa sen kämppä-postauksen tekemisen.  Nyt takaisin ihanaan koulumaailmaan, laters!

1 kommentti:

  1. Millä tallilla Samppe asustaa? Kuinka usein käyt ratsastamassa sillä? (:

    VastaaPoista