Hae tästä blogista

7.8.2012

Estetreenejä ja hämmästymisiä

Noniin, tässä tää päivä on taas kummallisesti vaan mennyt.. Aamupäivästä lähdin heti tallille heittään ruuat ponille ja sit kotiin koneen eteen löhöilemään pariks tunniks. Yritin myös saada jotain videota tehtyä viime viikon estetreeneistä mutta ei kun nuo videot on ärsyttävää MOV. formaattia siitä ei tuu mitään.. joten mun pitää laittaa ihan "raaka" filmi tänne sitten, toivottavasti teitä ei haittaa! :D

Joskus tuossa puol 4 aikaan lähdin sitten tallille. Hain R. sisään ja annoin sille päiväheinät karsinaan , ihan turha seisottaa sitä tuolla kaatosateessa sen minitarhassa. Siinä välissä kun poni söi päiväheinänsä ehdimme käydä E&J:n kanssa syömässä. Ne siinä välissä myös ylipuhui mut estetreeniin tänään vaikka ilma oli(ja on vieläkin) aika perseestä suoraan sanoen. Joo oon sokerista joten sulan sateessa hehe, noei nyt ehkä ihan.. :D Kävin kotona kääntymässä vaihtaakseen vaatteet ja sillävälin ne kaks muuta sitten laittoi meille esterataa kentällä. Laitettiin sitten poni valmiiksi ja lähdettiin kentälle.

Verkassa poni oli hieman laiska, mutta syttyi hyvin loppua päin ja oli muuten tosi reipas&rehellinen, toisin kun minä. Mulla meinas mennä hermot kokonaan itseeni, koska tunsin itseni ihan toivottomalta tapaukselta, mut eihän sille aina voi mitään. Purin kuitenkin hampaat yhteen ja tsemppasin koko tunnin läpi. Harjoittelimme laukanvaihtoja esteillä ja kyllä se sitten lopuksi alkoi sujumaan. Ihan viimeisenä hyppäsimme rataa ja poni oli mitä mahtavin! Esteet olivat siinä 80cm kieppeillä ja hyppäsimme myös 100cm okserin, jonka yli poni lensi kunnon ilmavaralla! Ihana pikkumieheni! <3 Tunnin jälkeen tyytyväinen ponsku pääsi pesulle ja sitten se sai karsinassa iltaruuat ja hyvänyön-toivotukset.

Harmi kun ei tullut otettua mitään kuvia/videota treeneistä joten tarjoan teille taas vaihteeksi hienon kehittymiskuvan nimeltään; "puskapullaponista kisahevoseksi"


Kuvien välillä on aika tasan vuosi, ja näin me olemme kehittyneet. Vaikka tiedän että olemmekin kehittyneet paljon, hämmästyn aina nähdessäni ja verratessani kuvia vuoden takaa, mun on välillä myös vaikeaa tajuta että minun ansiostani ja minun työskentelyni on todellakin tuottanut tulosta. Olen niin iloinen siitä ettei sitä voi sanoin kuvailla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti