Hae tästä blogista

27.8.2012

Mobiilipostaus

Iltaa kaikille! Teen nyt nopeasti vaan tällaisen mobiilipostauksen koska olen itse ihan totaalisen loppu tämän pitkän päivän jälkeen. Kaikille tiedoksi siirryin tänään myös takaisin opiskelijaelämään ja uuteen kouluun, joten voi olla että tämä postaus jää nyt alussa ainakin vähän vähemmälle, mutta voin luvata että tulee postausta AINAKIN 3 kertaa viikossa ja luultavasti enemmän. :)

Eilen meillä oli E:n pitämät estetreenit. Verkassa hyppäsimme ensin ristikkoa ravissa, jota aina vain korotettiin. Sen jälkeen verkkaristikko vaihtui pystyesteeksi ravipuomilla joten tulimme sitäkin ravissa, korkeimmillaan este oli ehkä 100cm? Seuraavaksi siirryimme enemmän kunnon esteille.
Harjoittelimme käännöksiä, laukanvaihtoja jne. Tulimme myös okserin joka oli 115cm! R kielsi ensiksi 2kertaa, joka oli minun syytäni, mutta kolmannen kerran se hyppäsi ja kunnon ilmavaralla vielä! Rata jatkui seuraavaksi 2 laukka-askeleen sarjalle. Mielestäni "b"-osuus sarjalla (pystyeste) näytti aika korkealta, mutta en sitten miettinyt sitä sen enempää. Riksu hyppäsin hyvin, ja esteen jälkeen tytöt huusivat "sä hyppäsit äsken 120cm riksulla!!". Meinasin pudota satulasta ja en meinannut uskoa sitä; mun pikku ponsku hyppäs 120cm!!! Olin niin iloinen ja ylpeä siitä! Lopuksi hyppäsimme vielä 110cm ratana ja poni lensi esteiden yli, laukka pyöri hyvin jne. Oon niiiin supermegatyytyväinen eiliseen ratsastukseen että huhhuh! :D

Tänään läpiratsastin n.20-30 min illalla maailman ihanimmassa sademyrskyjääpakkasilmassa, hehe. Juoksutin ensin n 15 min kaikki pöllötysenergiat pois. Ratsastuksessa riksu menikin oikein hyvin ilmasta huolimatta. Laukat pyöri sopivaa tajtia ja suurina liikkeinä, sama juttu myös ravissa! Joten loppujen lopuksi olen tyytyväinen myös päivän ratsastukseen.


Siinä lyhyeesti eilisestä ja tästä päivästä! Nyt nukkumaan koska huomenna taas kouluun.. Godnatt!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti