Hae tästä blogista

5.8.2013

Kun vihdoin saan hetkeksi pysähtyä ja hengittää..

Taas ovat päivät kuluneet aivan liiankin nopeasti, varmaankin siksi että olen ollut vauhdissa kaiket päivät ja "vapaa-aika" on kulunut nukkuessa tai syödessä.

Cheeru on ollut minilomalla ja saanut yllin kyllin rapsutuksia ym, koska viime viikon työpaineen takia minun piti jostain vähän karsia. Onneksi minulla on vain pari päivää töitä jäljellä enää tällä viikolla ja huomenna onkin luvassa oikein VAPAAPÄIVÄ niin voin viettää puolet päivästä tallilla. <3

Samppe-poni muutti tänään uudelle tallille, niin lähden varmaan sitä katsomaan sinne joku päivä! Lisää kaikesta kuitenkin myöhemmin koska tyyny ja peitto kutsuu taas,hehe....

Asiasta kolmanteen.. Olen laittanut hiuksiini tummanvaaleaa väriä pari päivää sitten. Itse olen ainakn todella tyytyväinen tulokseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti