Hae tästä blogista

15.8.2013

Rakas päiväkirja

Dear blog,

Päivät vierivät eteenpäin kauheaa vauhtia ja olenkin ottanut hiljaisen blogitauon. Olen miettinyt jatkanko bloggaamista vai en, mutta tulin siihen tulokseen että jatkan itseni vuoksi, voidakseni myöhemmin lukea elämäni tapahtumista.

Työt ovat loppuneet Wasalandiassa tältä kesältä ja pidin viimeisen työpäiväni viime viikon perjantaina. Olen ollut jo lähes viikon "kesälomalla" mutta se ei kuitenkaan tarkoita etten olisi mitään tehnyt. Olen valmistellut asioita syksyä varten, hommannut uuden työpaikan, auttanut kavereita muuttamaan, miettinyt uudelleensisustamista kämpässä, tehnyt muodonmuutoksen hiuksille(uskalsin!), shoppaillut J:n kanssa.. Siinä oli ainakin mitä tähän hetkeen keksin. Niin, ja tottakai olen ollut myös tallilla!

hihi :)
Cheeru on saanut viettää minilomaa ne 1-2 viimeistä viikkoa kun olin töissä. Eli enimmäkseen kevyttä liikuntaa joka on suurilta osin koostunut irtojuoksutuksesta, kävelylenkeistä maastossa, vapaapäivistä ja satunnaisista ratsastuskerroista kuitenkin viettäen sen kanssa mahdollisimman paljon aikaa yhdessä.

Poitsun kanssa kävelyllä totuttelemassa maastoiluun. :)
Eilen juoksutin sen estekentällä jotta se saisi purkaa energioita ja tänään ajattelin käydä selässä kokeilemassa. Päätin eilen että nyt saa minilomat riittää ja alan pikkuhiljaa kehittää C:lle sekä lihasta että kuntoa. Poitsusta kuitenkin huomaa jo että se on alkanut kehittymään, massaa on tullut lisää eikä kylkiluutkaan paista enää kuin viimeistä päivää. Hiljaa hyvää tulee, eikö niin? :)


2 kommenttia:

  1. Jatka ihmeessä bloggaamista! :)
    Oon seurannu tätä jo jonkin aikaa ja ihmetellyt kun ei oo hetkeen tullut kunnon tekstiä, sitä odotellessa! ;) Olis kiva lukea sun ja cheerun kehittymisestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että ainakin JOKU on kiinnostunut meidän jutuista. :D Kyllä postaus jatkuu tästä vielä! :)

      Poista