Hae tästä blogista

8.2.2014

Aamuvirkkujen "ongelma"

Huomenta! <3

Ensinnäkin halun sanoa että olen HYVIN pahoillani.. En eilen ehtinytkään tehdä treenipostausta, koska palasin tallilta kotiin 12 jälkeen ja meillä oli lähtö puoli 2 landelle. Joten postaus saa sitten jäädä ehkäpä sunnuntaille??

Lähtö landelle -ai onko mulla vähä tavaraa mukana vai?? :'D


Istun tällä hetkellä yksin meidän "loma-asunto nro 1" keittiössä juomassa aamukahvit, muut eivät vielä ole heränneet. Onneksi oon tällaiseen tottunut, aamuihminen kun olen(heräsin tänäänkin jo seitsemän ja puol kahdeksan välillä) ja minua ei kyllä ollenkaan haittaa tämä rauhallisuus. ;) 





Aion kertoa lisää reissusta kun pääsemme kotiin ja kuviakin saatte ehkä nähdä jos ne on julkaisukelpoista materiaalia hehehe.. Ei kai minulla tässä muuta sanottavaa sitten olekaan..

Oikein mahtavaa viikonloppua kaikille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti