Hae tästä blogista

16.2.2014

LAST WEEKEND IN PICTURES!

Eli viime viikonlopun landereissusta kuvia.. tai ainakin ne julkaisukelpoiset, hehe. Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa, eikö se ollut niin? ;)


Enjoy!
Lähdössä kotoa.. tähän mun pakkaukseen kuului vielä yksi laukku/kassi joka oli jo autossa.. :D

Automatka

In Tha Car! Hehe olin vissiin VÄHÄN innoissani tai jotain :D

Päästyämme yöpaikalle kävimme kaupassa, sytytimme takan ja laitoimme ruokaa 
Lovely :)
Ruokailun jälkeen lähdimme katsomaan Terjärv-revyyn ja sitten lasilliselle viereiseen ravintolaan!


Menimme vielä asunnolle viettämään loppuiltaa ennen nukkumaan menoa


Seuraavana aamuna jopa minä söin aamupalaa! Pointsit mulle siitä. :D
Pienin chihuahua jonka ikinä oon nähny livenä :o

Lauantai-iltapäivästä kävimme vuorotellen kaikkien luona 
Ja Johannan luona..
Pääsimme ratsastamaan!!
Myös minä pääsin kokeilemaan J:n hevosta Allua :)



Illalla oli sitten luvassa pientä juhlimista.. ;)




Rakkaat tyttöni <3



Menossa kotiin sunnuntaina.. astetta väsyneempänä kuin sinne tullessa. :D


Suuri kiitos ihanille mimmeille kun te teitte viikonlopustani unohtumattoman! 

Tack tjejjer för att ni gjorde min helg oförglömlig. 














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti