Hae tästä blogista

24.2.2014

HAASTE!


HAASTE!

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomioimaan blogeja joilla on alle 200 lukijaa. Minut haastoi kaimani Anna, kiitos haasteesta!

Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta

1. Olen syntynyt 21. maaliskuuta Oinaan tähtimerkkiin, ja tyypilliset Oinaan tuntomerkit huomaa minun persoonastani lähes heti.

2. Minulle on lähes mahdotonta elää ilman eläimiä, meillä on ollut niitä kotona syntymästäni asti.

3. Olen ollut teini, siis kunnon TEINI. Mutta vasta 16-18 vuotiaana. Huhhuh mitä aikaa. :D

4. Ensi syksynä meidän elämässä (minun ja C:n) on tulossa suuria muutoksia..

5. Minulla on hyvin korkea moraali ja välillä ajattelutapani heijastuu olemaan "vanhanaikainen", koska minut on kasvatettu hyvin sivistyneesti, tiukasti ja tarkasti.

6. ..Samalla olen kuitenkin hyvin avaramielinen ja haluan kokeilla kaikkea.

7. Tylsistyn helposti jos jokin elämänasia alkaa vaikuttamaan liian rutiinilta. (Siksi hevosurheilu varmaan sopiikin minulle, koska siellä ei ikinä tiedä mitä tapahtuu ja koska. :D)

8. Rakastan maapähkinävoita (lue: minulla on pakkomielle maapähkinävoihin), eikä mitä tahansa merkkiä, sen on pakko olla Urtekram Organic Smooth Peanut Butter.  


9. En tuomitse muita ihmisiä kuulemani perusteella, haluan itse muodostaa niistä oman käsitykseni. Samalla haluan ihmisten kohtelevan minua. En myöskään tuomitse muiden tekoja niin kauan kun he eivät satuta itseään, minua tai muita ympärilläolevia henkilöitä.

10. Olen äärilaitaihminen; kaikki tai ei mitään - ei ole olemassa mitään vaihtoehtoa sieltä väliltä.
"If I asked you a 'yes' or 'no' question, I'd rather take 'no' for an answer than 'maybe'. "

11. Minulla on tällä hetkellä suuria valintoja edessä enkä yhtään tiedä mitä aion elämälleni tehdä.





Vastaukset haastajan kysymyksiin

1. Tiedätkö mitä sinusta tulee aikuisena? 
Kyllä. Minulla on myös varasuunnitelma jos ei kaikki mene suunnitelmieni mukaisesti.

2. Lempivärisi?
Noin ylipäätänsä? Siinä tapauksessa ehdottomasti PINKKI !! ..ja TURKOOSI tulee heti perässä hyvällä toisella sijalla. ;)

3. Oletko ns. varusteurheilija?
 Omistan mielummin esim. pari hyvänkuntoista ja laatuista merkkihuopaa kuin kymmeniä "halpahuopia". Joten kyllä, olen varusteurheilija.

4. Paras muistosi? 
Niitä on monia, tulee valinnanvaikeuksia! Yksi parhaista muistoistani on Lilli. Hänessä vain oli sitä jotain, mitä en ole toisten hevosten kanssa kohdannut. Elämäni rakkaus. Lepää Rauhassa rakas Lily. 

5. Mitä tavoitteita sinulla on?
Ratsastuksen suhteen oletan? Tämän hetkiset suunnitelmat on kehittyä Cheerun kanssa, kouluttaa hevonen ja valmentautua. Pikkuhiljaa päästä kisaradoille ja katsoa kuinka pitkälle tämän hevosen kanssa pääsen.

6. Löytyykö kaapistasi luurankoja?
Kyllä. On monta asiaa jota te blogilaiset ette tiedä minusta.. hehe :D

7. Tulevaisuuden suunnitelmasi?
JUURI tällä olen miettinyt pääni puhki viimeiset viikot.. Mutta sanotaan että tulevaisuuden suunnitelmat näyttää tältä; lähteä vaihtoon, valmistua koulusta ja satsata sataprosenttisesti hevosiin.

8. Minkälainen on hyvä blogi?
En lue hirveästi blogeja koska en ehdi istua koneella. Mutta mielestäni sellaiset blogit on kivoja mihin voi jotenkin samaistua, esim. itse haluaisin lukea jotain blogia missä koulutetaan nuorta hevosta kisakentille, treeniblogia, lifestyleblogia. Ja sitten luen parin näiden ruotsalaisten B-julkkisten blogia. :D

9. Unelmien hevonen? 
Rehellinen, kunnioittava, älykäs, ystävällinen ja pilke silmäkulmassa.  = Cheeru..? ;)

10. Inhokki ruokasi?
Sosekeitot :s Ja silakat! HYI :D

11. Tabletti vai tietokone?
Molemmissa hyviä ja huonoja puolia. Haluaisin kuitenkin tällä hetkellä tabletin ja PÖYTÄtietokoneen (Mac).



En tällä hetkellä haasta ketään, koska olen niin huono keksimään kysymyksiä. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti