Hae tästä blogista

26.2.2014

Sunshine morning and #23daystogo!

Huomenta!

Uusi viikko ja uudet kujeet, tosin viikko alkoi jo pari päivää sitten. Tällä viikolla minulla on hiihtolomaa koulusta, mutta se kuluu töissä, niinkuin joululomani, surprise! Mutta ei se siis minua haittaa, rahaa tulee ja tekemistä riittää. 

Töiden ohella käyn sitten salilla ja tallilla kuin ennenkin. Cheerun hoitaja Jasmin on kuitenkin hoitanut C:n sunnuntaina ja maanantaina, olen niin kiitollinen siitä että ehdin viettää normi-elämää edes hetken kaiken kaaoksen keskellä. Mutta olen kerrankin ehtinyt tehdä paljon viime päivien aikana! Sunnuntaina kävimme Hänen kanssa syömässä hienostuneesti ravintolassa. Oli todella hyvää ruokaa, etenkin jälkiruoka namnam! Illan vietin sitten ihanien tytsyjeni kanssa. <3 Maanantai meni ryysiksessä, kävin salilla, ruokaostoksilla hevoselle, tallilla ja iltavuoroon töihin. Iltavuoron jälkeen oli luvassa suunnittelua.. Varasimme reissun.. Arvatkaa minne? ;) 

~ Old, 2011 ~
Eilinen ei kyllä todellakaan ollut mun päivä, ei sitten millään! Heräsin aamulla kun hän lähti töihin ja tunsin että nyt kaikki ei ole normaalisti, mutta olin niin väsynyt vielä etten aluksi huomannut mikä oli vikana. Hetken päästä huomasin sen kuitenkin olevan kipua, sattui yhtäkkiä niin etten meinannut sängystä ylös päästä. Onneksi minulla oli laukussa lääkettä mukana, jotta kivut hellittäisivät.. Mutta enhän minä sitten päässyt salille aamusta niinkuin olin suunnitellut ja hädin tuskin selvisin töistä hengissä. Tallilla kävin pikaisesti vaan laittamassa ruuat, ymmärrätte varmaan miksi. Ihan perspäivä siis eilen, hyi. Ja syynä on taas se aika kuukaudesta. Tämä on niin kamalaa kun voi sattua niin kovaa että oksentaa/pyörtyy tai kramppaa lattialla ja huutaa koska sattuu niin kovaa... Usch.


Tää vähä kuvastaa eilistä oloa.. kaikki ei oikeen ollu paikoillaan päässä tai kropassa.. :D (vanha kuva)
Okei, vähän iloisempaan aiheeseen! Tänään on uusi päivä ja uudet mahdollisuudet! Lähden kohtapuolin salille jumppaamaan, tänään luvassa ainoastaan kuntotreenit juoksumatolla. Salin jälkeen käyn kotona pikaisesti ja jatkan sitten tallille liikuttamaan Cheerun. Juoksutan varmasti sivuohjilla, jos kentät on jossain kunnossa. Voi olla että en mene edes takaisin C:n selkään ennenkuin maneesi on valmis, liikutan sen mielummin maasta käsin.

Talleilun jälkeen iltavuoroon töihin ja sitten päivä onkin jo paketissa. Huomenna minulla on vapaapäivä mutta silloin luvassa myös kaikkea muuta kivaa, kerron lisää huomenna! :)

Siis mitä mun hiuksille tapahtui kun ne ei oo näin pitkät enää???!!!
edit: ainiin joo, leikkasin niistä joku 10-15cm syksyllä..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti