Hae tästä blogista

27.7.2012

Kohta on luvassa jotain kivaaa :D

Heips!

Minne tää mun postaus taas jäi? :D Puoliväliin näköjään.. Oon kyllä koneella hillunut suurimman osan illasta mutta se postaus on vaan sitten jääny.. No kuitenkin, aika sitten postailla vähäsen!

Eilen, eli Keskiviikkona, kävin taas aamuisella maastolenkillä ihanan hevoseni kanssa. Täytyy vaan sanoa, että rakastan aamuisia maastolenkkejä, aah! Olimme noin tunnin verran ja sekä Riksu että minä nautimme täysin siitä! :) Kävin vielä illalla hakemassa ponin sisään ja tein iltatallit jne.

Tänään aamulla kun heräsin, vedin vaan nopeasti vaatteet päälle ja lähdin tallille. Kun olin viemässä ponia ulos, mieli vaihtui ja hyppäsinki sen selkään ja lähdimme käpöttelemään vähäsen raviskan alueella. Riksu sai myös kunnon ruohonsyömispaussin ennen tarhaan menoa. Päivällä lähdimme iskän kanssa hakemaan heiniä riksulle, sitten takas tallille järjestelemään niitä, siivoamaan tarhan ja tarhan ympäristön ja ruokkimaan ponin. S lupautui hoitamaan ponskulaisen nyt illalla, joten pääsin kotiin huilimaan vähän aikasemmin. Olen nyt miettinyt kunnolla mun tulevia varusteita ja palkkapäivänä ens viikon tiistaina laitetaan rahoille kyytiä! ;)

Ei sitten muuta, pari kuvaa saa taas kerran päättää postauksen. Lisää juttua sitten huomenna! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti