Hae tästä blogista

11.7.2012

vastauksia!

Laitakko sitte kuvat noista hööks tilauksista? :P Anonyymi kohteessa Tilailua..

Joo, kyllä mä laitan, jos se teitä kiinnostaa! :D




mitä teet töiksesi/Mikä on ammattisi?:) riksu on todella söpö! miten päädyit juuri tähän hevoseen? Anonyymi kohteessa Pitkä postaus + kysymys lopussa !!

Tällä hetkellä olen töissä huvipuisto Wasalandiassa, hehe. Eli kesätöissä siis. Olen vasta valmistunut ylioppilaaksi ja sain pari päivää sitten tietää että olen päässyt VAMK Tradenomi-linjalle opiskelemaan liiketaloutta, joten minusta tulee liikenainen. ;) Kiitos, hän on kyllä söpö! Riksun osto oli itse asiassa aika tunteella tehty asia, tai siis en oikeestaan edes aktiivisesti silloin etsiny hevosta, mutta kävin viimme kesänä katsomassa serkun estetuntia ja satuin vaan muistamaan että olin nähnyt riksusta ilmoituksen ja kysyin serkultani mikä hevonen se oli. Yks kaks mulla oli sitten omistajaan yhteyttä, koeratsastin kaksi kertaa, tehtiin el.lääk.tarkastus ja sitten kirjoitimme paperit. Uskon, että se oli kohtalo joka saattoi mut yhteen tän hevosen kanssa. Vaikka tyhmältäkin kuulostaa niin väitän kuitenkin että se on niin. Se vaan tuntui niin oikealta. Kiitos kysymästä, piti itsekin oikeen alkaa miettiä et kuinka mä päädyin tähän hevoseen! :) 


Koeratsastus, kohta reilu vuosi sitten! :)

1 kommentti:

  1. vau mihin ootte menossa kisoihin?:) ja mitä luokkaa mahdollisesti?:) Onnea sinne jos menette!

    VastaaPoista