Hae tästä blogista

28.7.2012

URPO + KUSIPÄÄ = ?

Iltoja taas kaikille!

Oon tällä hetkellä niin kuolemanväsyny että tekis vaan mieli kömpiä peiton alle nukkumaan mutta TEIDÄN vuoksi kuitenkin päätin nopeasti postailla tänne eilisen sekä tämän päivän kuulumiset.

Eilen mulla ei tosiaan ollut yhtään postausintoa ja tuntui siltä että koko päivä meni ihan paskaksi. Ajattelin vähän poiketa meidän viikko-ohjelmasta koska oli tultu maastoiltua/radalla mentyä niin paljon niin ajattelin että voisin vaihteeksi mennä kentälle vähäksi aikaa. Riksu oli suoraan sanoen ihan paska ratsastaa. Todella tahmea, ei liikkunut eteen eikä taakse, oli hirveän etupainoinen, laittoi kaiken painon kuolaimelle jne. Mulla meni ihan maku koko ratsastuksesta, hermot meni koniin koska vaikka mitä tein ja kuinka yritin siitä ei tullut mitään. Hyppäsin sitten lopulta selästä ja kävelin kyyneleet polttaen silmäkulmissa talliin. Olin niin pettyny ja vihainen silloin, laitoin ponin karsinaan, heitin varusteet pois sen päältä ja lähdin agrimarkettiin auttamaan Emiliaa ja ostaan rehuja. Ehdin siinä matkalla rauhoittua kunnolla, joten kun tulin takaisin talliin menin ponilla ilman satulaa hetken kentällä. Silloin se meni kuitenkin vähä paremmin että sain olla tyytyväinen siihen. Loppukäynnit sitten maastossa. 


Tänään olin ensin menossa maastoon aamulla, mutta tulin siihen tulokseen ettei kyllä 4h yöunten jälkeen minnekkään maastoon voi tuon ponin kans mennä. Päivä kului töissä ja illalla menin sitten tallille ridaamaan. Päätin että tänään tehdään uusi yritys. Ratsastin kentällä vajaan tunnin ja pakko sanoa että hyvin meni! Teimme paljon siirtymisiä, voltteja, kulmia jne. kaikissa askellajeissa. Etenkin lopussa Riksun laukka oli mahtavan iso ja pyörivä, aah! Oon tosi tyytyväinen siihen tänään, ihanaa! Ja hyvä niin koska jos olis menny yhtä paskasti tänään olis kyllä itku tullut. Äiti oli muuten katsomassa ku ratsastin, joten se näpsi sitten pari kuvaa kun kävelimme loppukäynnit maastossa!

Huomatkaanne että näytän ihan urpolta ku mulla on mun vanha, aivan liian iso ja ruma kypärä koska toinen oli kotona puhdistuksessa...




mun mamma on jotenki jopa onnistunu näiden kuvien kans :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti