Hae tästä blogista

12.7.2013

Pari kysymystä..

.. ja pari vastausta!

1. Mikä biisi tos 12:51 kohdassa? 2. Paljonko oot pitkä ja paljon painat? 3. Minne tallille se uusi heppa menee, kun tulee sulle ja aiotteko muuttaa sieltä pois? 4. Minkä ikäinen olit, kun sait ekan oma hevosen? En ehtinyt kysyä kysymyspostauksessa, joten toivottavasti jaksat vastata vielä tähän! :)  Anonyymi kohteessa Vastaukset osa 3 - VIDEOPOSTAUS


Tottakai voin vastata kysymyksiin, on aina kivaa kun joku kysyy jotain! Numeroin kommenttiin jo kysymykset että on helpompi nähdä vastaukset :)

1. Biisi tuossa kohdassa taisi olla James Arthur - Impossible (tarkistin, oli se juuri se biisi).

2. Okei tää on outo kysymys, miksi tätä aina kysytään?! :D Olen 170cm pitkä ja paino liikkuu 52-54kg välillä.

3. Uusi heppani tulee muuttamaan Hubertukselle, eli sinne missä pidin Riksua ihan lopussa kun se oli vielä minulla. Meillä ei tosin ole mitään vakkaripaikkaa sielä, mutta toivon että meille olisi tilaa jäädä koska muuten joudun taas kerran muuttohommiin syyskuussa.. :s

4. Olin 18 kun ensimmäinen hevoseni Riksu tuli minulle, ja en sitä "SAANUT" koska ostin sen ihan itse. ;)

Riksuponi <3 | Kaipaan ihan älyttömästi arkipäiviä joka sisältää hevostelua,
onneksi on enää NELJÄ päivää jäljellä tätä "tylsyyttä" ;)


2 kommenttia:

  1. Oon yrittäny etsiä kaupoista tuommosta huivia,mutta en ole koskaan löytänyt.. :/ mistä noita saa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa en edes muista mistä olen tuon ostanut.. On myös mahdollisuus että äitini on ostanut sen minulle :D

      Poista