Hae tästä blogista

9.2.2013

APUA ETSITÄÄN!

Eli, olen tällä hetkellä etsimässä itselleni uusia ratsastussappaita. Ongelma nykyisissä Tretorn-saappaissani on se, että ne ovat liian leveät nilkan kohdalta eivätkä tue nilkkaani tarpeeksi. Omaan siis aika kapean nilkan ja pitkän pohkeen.

Eli nyt kysyn mielipidettä ja apua teiltä lukijoilta, minkälaiset saappaat minun kannattaisi ostaa? HELP ME?!





P.S.
Heti kun löydän uudet saappaat myyn
tummansiniset Tretornit koka 37.
Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa!

2 kommenttia:

  1. Nuo De Niro Young saappaat ovat tosi hyvät ja tukevat hyvin pohjetta ja nilkkaa. Itselläni olleet nyt jo n.puoli vuotta ja ovat ajaneet asiansa aivan loistavasti! Ehdottomasti parhaat saappaat mitkä olen koskaan omistanut eli voin suositella erittäin lämpimästi kaikille!

    Toiset ovat nuo Vereduksen, joilla olen ratsastanut muutamia kertoja. Nekin ovat istuneet jalkaani tosi hyvin ja tykkään niiden joustavuudesta. Ystävälläni ovat siis kyseiset saappaat ja hän on tykännyt paljon.

    Mulla on ollut myös joskus kauan sitten Mountain Horsen Supreme High Riderit. Ne olivat suoraan sanottuna mun mielestä aika paskat :D Tai siis, että ne eivät joustaneet juuri yhtään, olivat jalkaani epämukavat ja menivät kuukaudessa jo hajalle kun hevonen astui vähän kantapään päälle.. Vetoketjukin oli aika heikkoa tekoa, mutta toimivat nyt varasaappaina!

    Tsemppiä etsintöihin!!

    VastaaPoista
  2. DeNiro har ganska smala skaft på några modeller om du mena de:) annars om du mena endast nilkkan men me normi skaft så vetintja:>

    VastaaPoista