Hae tästä blogista

17.2.2013

Hei mä oon aktiivinen!

Olette varmaan osittain miettinyt tätä mun äkillistä ja aktiivista postausta täällä nämä viime päivät..? No syy siihen on ollut, että olen ollut kotona yli 40 asteen kuumeen ja flunssan kanssa, joten kun kuume on laskenut minulla on ollut pakko keksiä jotain tekemistä, joten se on mennyt sitten postaamiseen. Likat ovat taas hoitaneet rakasta hevostani, kiitoksia! :)

Huomenna alkaa uusi viikko ja uudet mahdollisuudet. Olen tänään ollut ilman kuumetta koko päivän, joten huomenna pääsenkin jo tallille. Riksulle luvassa vähintään puolen tunnin käyntilenkki maastossa. Muuten minulla on myös huomenna koko päivä täynnä suunnitelmia, siivoamista, tentteihin lukemista jne. Pitää myös soittaa ell. rokotuksista ja katsoa mitkä päivät voisin mennä treenaamaan Sampen kanssa. Kiireinen päivä siis tulossa! Nyt ei muuta kun peiton alle ja nukkumaan, koska huomenna herätys jo 05:30.. hups!

Kipeänä ollessani muutun oikeen kalpeaksi, vaikka oon aika tummaihoinen luonnostaan. Taidanpa kohta liittyä Twilight-jengin seuraan.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti