Hae tästä blogista

24.2.2013

Vastaukset kysymyksiin osa 1

Ei-hevosaiheiset kysymykset/Elämääni liittyvät kysymykset


1. Suurin pelkosi?
-Etten saisi elää elämääni "valmiiksi" ja toteuttaa unelmani.



 2. Missä näet itsesi 5-6 vuoden päästä?
- Asun ulkomailla, kilpailen ja työskentelen hevosten kanssa täyspäiväisesti.

3. Unelma-ammatti?
- Kilparatsastaja.

4. Oletko tyytyväinen elämääsi juuri nyt?
- Olen, tai ainakin useimmiten. Haluaisin elämältäni paljon enemmän, mutta koska tiedän että jotkin asiat eivät ole mahdollisia täll hetkellä, yritän vain hyväksyä tilanteen, mutta ne asiat mitä haluan pysyvät toki unelmina ja tavoitteina.


tämä kuva saa minut aina muistamaan kuinka hyvin minulla on asiat.

5. Miten nautit elämästä?
- Yritän aina ottaa kaiken irti kaikista hyvistä asioista jotka ympärilläni tapahtuu, sekä myös nauttia hyvistä hetkistä ja elää tässä ja nyt eikä murehtia liikaa tulevaisuutta. Eihän sitä ikinä tiedä kauanko täällä maan päällä saa olla.

6. Arvosteletko paljon toisia ihmisiä?
- En arvostele, koska en halua muiden arvostelevan minua. Minun mielestäni muut saa tehdä mitä niitä lystää, kunhan se ei vaan vahingoita tai loukkaa jotain toista.




7. Millaisten ihmisten seurassa viihdyt?
- Viihdyn ihmisten kanssa jotka ovat avoimia ja joilla ei ole ennakkoluuloja. 





8. Ootko pessimisti vai optimisti?
- Olen optimisti suurimmassa osassa asioita, mutta pessimisti esim. poikien suhteen, koska kuka nyt haluaa tulla loukatuksi?

9. Kiroiletko useesti?
- Vois sitä kyllä vähentää, välillä kyllä hävettää oma itseni kun sammakoita pomppii suusta. Töissä ja muissa "vakavammissa" tilanteissa pystyn kuitenkin pitämään kieleni kurissa.

10. Kuinka usein vietät aikaa sun kavereiden kanssa? 
- Niin usein kuin ehdin. Yleensä viikonloput vietän parhaiden ystävieni seurassa!

11. Miten sulla riittää oman hevosen/opiskeluiden/työn jälkeen aikaa ystäville?
- Sitä olen välillä itsekin ihmetellyt, mutta siinä on se elämän juju; kenelläkään ei ole aikaa, mutta kaikki tekevät niin että heillä olisi sitä edes vähän. 

12. Sun paras ystävä?
- Kasvaessani olen huomannut sen että ystäviä on eri tilanteisiin, eri ystävien kanssa tekee eri juttuja. Se, joka tietää minusta kuitenkin eniten on Amanda, mutta minulla on pari muuta läheistä ystävää jotka tietävät että he ovat todella tärkeitä minulle.

13. Meikkaatko?Miten?
- Kyllä meikkaan, pidän meikkaamisesta ja laittautumisesta. En toki meikkaa jos oon kipeänä kotona tai jos lähden vaan tallille jne. Meikeistä käytän useimmiten BB-cream päivävoidetta, puuteria ja ripsiväriä. Jos haluan tehdä perusteellisemman meikin käytän niiden lisäksi kulmakarvakynää, peiteväriä, luomiväriä, bronzing-powderia/poskipunaa ja välillä myös eye-lineria. Kesällä käytän melkein vain ripsaria, ja syy miksi edes käytän sitä on kun omat ripseni ovat niin vaaleat. Jos minulla olisi tummat ripset en varmaan edes käyttäisi hirveästi meikkiä.


Vasen kuva; ilman meikkiä - Oikea; ripsiväriä, kulmakarvakynää käytetty



14. Mitä laitat päällesi kun meet esim. kouluun, shoppaileen, kahville tms.? 
-Tästä tulee erillinen postaus!

kesä-outfit

15.Voitko tehdä jonku lifestyle -postauksen? (esim: meikkipostaus, päivä kuvina tai myday -video)
-Kyllä voin tehdä! Varmaan meikkipostaus on ainakin tulossa.

16. Kuinka pitkä oot? Paljonko painat?
-Toivon ettei tästä nyt tule kauheaa huutoa, skandaalia tai spekulointia. Olen 170cm pitkä ja painan tällä hetkellä 52kg.




17. Satsaatko ennemmin itseesi vai hevoseen?
- Jos minulla on enemmän rahaa ostan mielummin uusia varusteita hevosille kuin esim. jotain vaatteita itselleni.

18. Pojat vai hevoset?
- Hevoset tässä elämäntilanteessa. Jätkät eivät oikein kiinnosta tällä hetkellä, he tuottavat vain päänvaivaa.

19. Onko sulla poikakaveria? Haluaisitko?
- Ei mitenkään virallisesti. En tällä hetkellä halua seurustella, ei mulla toki olisi silleen mitään sitä vastaan mutta en "etsi" mitään poikakaveria, se tulee jos se tulee. :)

20. Ootko asunut koko ikäsi Vaasassa?
- Olen, toki vähän eri osissa. Olen koko lapsuuteni ja 17 vuotiaaksi asti asunut Vanhassa Vaasasa, kun vanhempani erosi muutimme äidin kanssa Korkeamäelle ja nyt vuodenvaihteessa muutin omaan asuntoon keskustaan. 

21. Ootko rohkea vai ujo? Entä huolellinen vai huoleton?
-Olen hyvin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunt, joten sanoisin olevani aika rohkea. Olen kuitenkin myös huolellinen "mamma" meidän kaveripiirissä, välillä toki se unohtuu ja sitten menee päin metsää ja männikköä..




22. Lempiruoka?
-Hmm, vaikea sanoa, tämä kysymys on varmaan tullut ennenkin? Ehkä karkki? Vaikka se ei kyllä ole ruokaa mutta kuitenkin. :D




23. Unelmien aamupalasi?
- Kunnon hotelliaamiainen, naminami!

24. Sun lempibiisi?
- Seek Bromance, en ikinä kyllästy siihen. Muistoja.. 

26. 2012 vuoden parhain hetki?
- YO-juhlani, ihanaa että koko lukio oli over and out. 


Niinuska&Minä 


27. 4 parasta blogia?
- En hirveesti lue blogeja koska aikani ei millään riitä, mutta näitä tapaan tsiigailla välillä; Darios.se, Johannagrant.se, Ponnysanning.se + kaikkien kaverien ja hevostaharrastavien tuttujen blogit.   

28. Sun lempielokuva? 
- "I taket lyser stjärnorna", suosittelen!!

29. Seuraatko salkkareita 
- En, koska en katso tv:tä melkein ikinä.

30. Mikä oli sun keskiarvo ysillä?
- Muistaakseni 8,6. En ole koskaan ollut oikeen kiinnostunut opiskelemisesta kuin nyt vasta.

31. Onko kaverisi vielä "tallella" vai oletko huomannut kaiken ajan menevän heposeen?
- Tottakai he ovat tallella! Alussa kun ostin Riksun huomasin kateutta niiden suunnalta, mutta he ovat ymmärtäneet ja hyväksyneet mitä haluan elämältäni.


mun sekopäät :D



Loput kysymykset&vastaukset tulevat myöhemmin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti