Hae tästä blogista

25.2.2013

Hektinen maanantaiaamu

Huomenta!

Se olis sitten maanantaiaamu, once again. Olen varmaan ainut hullu joka hiihtolomalla on hereillä vapaaehtoisesti tähän aikaan. Itse asiassa olen noussut jo 06:45, hehe. Tänään on hektinen päivä tiedossa! Olen tähän mennessä järjestellyt asunnossa, ripustanut pyykkiä ja keittänyt aamukahvit. Seuraavaksi hoidan pankkiasioita, laskujen maksamista jne. 

Päivän aikana aion vielä;
- tiskata
- siivota kämppä perusteellisesti
- käydä postissa
- viedä Staffille sairastodistus siitä kun olin kuumeessa
- soittaa w********an johtajalle
- hakea Agrista ruokaa Riksulle
- käydä Caballossa katsomassa uusia saappaita
- Tallille illalla, perusjutut + ell. käynti
- postailla tottakai!

Eli sanoisin olevan aika kiireinen tänään! Parempi aloittaa nyt ettei koko päivää kestä.. Olen myös aloittanut kysymyspostauksen toisen osan joka ilmestyy varmaan illemmalla blogiin. Sitä odotellessa!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)

joo-o... olenkuollut.fi :)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti