Hae tästä blogista

6.2.2013

Mitä tehdä kun ei voi tehdä mitään?

V*ttu mitä p*skaaaa....!!

Sori mun sananvalinnasta, mutten vois tätä tunnetta paremmin kuvailla. Rasittaa ja ärsyttää. Tämä mun jalka siis.

Eilen S kävi kokeilemassa Riksua. Itse juoksutin ponin ensin, koska sillä oli ollut vapaapäivä maanantaina. Sitten S ratsasti, hyvin meni! S alkaa nyt auttamaan mua Riksun kanssa 2 kertaa viikossa nyt tällä hetkellä kun mulla on muita kiireitä jne. No, koitin kuitenkin ratsastaa eilen jotain 15 min. jonka seurauksena mun jalka on taas ihan p*skana. Huoh.

S,J ja M hoitaa nyt Riksun kun en voi tehdä mitään. Palailen kun jalka taas on paremmassa kunnossa. Tällä hetkellä ei ole mitään inspistä kirjoittaa mistään mitään. Pahoittelen.. :(

1 kommentti:

  1. http://sofia-everythingispossible.blogspot.fi/2013/02/haaste-kesa-2012-viidella-kuvalla.html Jälleen kerran haaste sulle ;)

    VastaaPoista