Hae tästä blogista

21.2.2013

olen taas vauhdissa ennen aikojani..

Huomentahuomenta..

Eilen illalla kun tulin kotiin olin niin loppu etten millään jaksannut postailla. Mutta molemmat ponit oli kuitenkin hoidettu & ratsastettu! Samppe sai koulutreenit kentällä niinkuin olin suunnitellut, hyvin se meni vaikka oli aluksi vähän laiska. Riksun kanssa muuttui vähän suunnitelmat, koska mulla oli kauhea kiire hakea sitä satulaa. Ratsastin Riksulla kentällä ILMAN satulaa (todella epätavallista mulle) n. 40 min ja poni oli super vaikka alussa oli tahmea.. Loppukävelyt ja vähän maastakäsin-treeniä maastossa. Sen jälkeen tuli kiire ajaa toiselle puolelle kaupunkia hakemaan se satula. En ehtinyt sitä eilen koittaa kun tulin tallille takaisin, annoin vaan Riksulle iltaruuat ja lähdin kotiapäin. Olin myös ihan jäässä enkä halua tulla uudelleen kipeäksi.


Niinkuin yleensä, kaikki suunnitelmat muuttuvat. Tänään mun olisi pitänyt vaan ratsastaa ja hoitaa Samppe ennen töitä, mutta nyt mun kuitenkin täytyy hoitaa molemmat hepat. Ei muuta kun tallille päin, vaihdan vaan vaatteet niin olen valmis. Satulasta tulee lisää postausta kun olen sitä koittanut, eli tänään illalla toivottavasti, koska en varmaan ennen töitä enää ehdi postailla.

Kiitos kaikille kysymyksistä kysymyspostaukseen, vastailen kysymyksiin tulevien päivien aikana!

R saa edustaa päivän kuvassa, hihi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti