Hae tästä blogista

2.5.2013

#7 days ja blogikooma

Mä oon taas vaihteeks herännyt mun blogikoomasta ja tarkoitus oli tänään sitten jatkaa viikkoa normaalisti. Tuntuu maanantailta vaikka onkin torstai, olen nykyään ihan sekaisin päivistä. Vappu tuli ja meni ja jätti mulle tän flunssan taas, juuri kun luulin tulevani terveeksi. Aaaaah rakastan tätä kylmyyttä, not. Tänään olisi oikeesti ollut koulupäivä mutta tuntiessani kuumeoireita päätin olla menemättä sinne. Mulla on enää vain 2 päivää koulua jäljellä ja sen jälkeen alkaakin kesäloma. Toki minun täytyy mennä kouluun vielä kirjoittamaan pari tenttiä mutta se on sitten siinä! Hyvä niin, saan kuukauden verran lomaa ennen kesätöiden alkua!!

Mitäs muuten? Tallillekin vetäydyn tänään, haluisin ratsastaa mutta tällä tuurilla saan varmaan jonkun sydänlihastulehduksen tms. Elämäkin on muutenki todellakin puolellani tällä hetkellä.. NOOT! Mutta ei tässä muuta kun jatkaa tsemppaamista. Itsekin voisin tehdä kaikki koulusysteemit ja projektit valmiiksi jne. Etätöitä olen työn suhteen jo tehnyt, joten jotain olen ainakin saanut aikaiseksi! Myös estetreeni-video tulossa ihan kohta! :)

Rakas kesä, tule jo?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti