Hae tästä blogista

8.5.2013

Päivän mietiskelyt..

Kävin äsken tallilla. Siivoilin, laitoin ruuat ja hain ponin sisään. Ennen iltaruokia kävin kävelemässä pätkän sen kanssa radalla ja mietin asioita. Mietin että kaikki loppuu aikanaan, mikään ei ole ikuista. Vaikka ponia ei vielä ole myyty, olen jo henkisesti myynyt sen. Tai en oikein tiedä kuinka selittää mutta uskon olevani aika henkisesti valmistautunut siihen päivään kunnes sen myynti koittaa, koska tiedän tehneeni oikean päätöksen. Olen kiintynyt ponin olemukseen todella paljon, juuri siksi koska se on niin erinlainen. Mutta ratsastaessani saan aina huomata ettei se kuitenkaan enää ole minun tyyppinen hevonen.. vaikka kuinka haluaisin. Arvostan todellakin kaikkea minkä ponin kanssa olen kokenut, sekä hyvät että huonot asiat.

Ja tuleehan se aina olemaan mun oma ensimmäinen hevonen. :)

 paras 

2 kommenttia:

  1. toi on niin haikeeta hyvästellä rakkain :(
    mut oot tehny ihan oikean päätöksen, sanokoot muut mitä sanoo! Sä ite tiiät mikä on teille molemmille parhaaks, tsemppiä! :)

    VastaaPoista