Hae tästä blogista

5.4.2013

HECTIC FRIDAY

.. otsikko sanoo kaiken. Olen tänään juossut aamusta asti kuin päätön kana vaikka joka paikassa. Ensin söin aamupalaa, join kahvia (aivan liian paljon koska pumppu painelee vieläkin täysiä..) ja siivoilin kotona koko kämpän aika perusteellisesti sillä aikaa kun odotin pakettia joka oli saapumassa minulle suoraan USA:sta!



Ja tässä paketin sisältöä..

Iphone-kuoria! + korttikotelo!
Tämä oli ehdottomasti mun lempparikuori, hehe.. :D
Tämän jälkeen laittauduin ja lähdin Karon kanssa kaupungille ostoksille viikonloppua varten. No worries, kerron teille huomenna minne olen lähdössä! ;) Kaupungista pistin juoksujalkaa päälle kotiin, heitin välipalaa naamaan, vaihdoin vaatteet ja lähdin töihin päin! Tänään töissä oli sitten haastattelut luvassa kesää varten, ja hyvinhän ne meni!



Pääsin vasta kuudelta lähtemään kotiapäin ja oloni ei ollut mitä parhain, koska en ollut syönyt vaikka kuinka pitkään aikaan. Huilasin kotona,heitin lisää ruokaa naamaan ja sitten kävin tallilla siivoilemassa ja tein iltatallit. Nyt olen ollut kotona reilut puoli tuntia ja odottelen tässä että K tulee viinipullon kanssa kyläilemään jotta saan rauhaa hermoilleni. Juu, hermoilen huomista varten ja se rasittaaa! Muttamutta, nyt sitä viiniä ja matkalaukun täyttöön!

Perjantai-illan herkuttelut; vispattua kermaa, vadelmia ja 81% tummaa suklaata, nam! 


Have a nice friday you all! :)

2 kommenttia: