Hae tästä blogista

14.4.2013

motivationlevel: ZERO

Olen nyt istunut tässä sohvalla varmaan tunnin miettien mitä postailisin seuraavaksi. Kuten otsikko sanoo, motivaatio tehdä mitään on olematon. Tarvisin kunnon potkut takapuoleen että saisin jotain tehtyä. Okei, kyllähän mä olen siivonnut asunnon, pakkaillut tavaroita, järjestellyt papereita ja maksanut laskuja aamulla mutta tuntuu ettei mua kuitenkaan jaksa/huvita tehdä oikein mitään. Salille asti en vielä ole päässyt, mutta se tämän päivän suunnitelmissa iltaa varten. Lähden kohta hakemaan iskää töistä ja lähdemme takaisin sen luo, kun olin luvannut tulla veljen kanssa takaisin kaupunkiin illemmalla ja autonikin on vielä iskän luona.

Toivon todellakin että motivaationi palaa kohta koska haluaisin energiaa että pystyisin oikeasti tekemään jotain! Ja sitäpaitsi tuntuu tyhmältä postailla jos valitan joka kerta kun kirjoitan tänne.. Nojoo, nyt te ainakin tiedätte tilanteeni ja meinaan olla siitä ihan hiljaa tästä lähtien. Toki väsymykseni voi johtua siitä että yöunet jäivät siihen 5-6 tunnin paikkeille kun en saanut oikein nukahdettua eilen..

Aika kuitenkin lähtee juoksemaan täällä, tämän postauksen lopuksi fitspiration kuvia motivoimaan itseäni (ja ehkä myös teitä?)terveelliseen elämään ja treeniin!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti