Hae tästä blogista

11.4.2013

Se on ihan erinlainen kuin ennen!

Noniin, paketti haettu kotiin;




Osa ehkä jo arvaa mitä paketti sisältää, mutta ajattelin säästää sen postaamisen huomiseksi, joten toivottavasti jaksatte odottaa! :)

Tämä päivä on ollut todella hektinen. Koulua, asioiden hoitamista ja hyötyliikuntaa ehdin jo harjoittaa ennen puoli kolmea, johon haastattelu oli siirretty. Minä itse en ollut haastattelussa, tai siis minä olin se joka haastatteli, KERRANKIN! Haastattelun & kahvittelun pidimme 1h + kök - nimisessä kahvilassa joka sijaitsee täällä Vaasassa Pentikin yläkerroksessa. Suosittelen tätä kahvilaa jos ette ennen ole siellä käyneet! 


Puoli neljän aikaan haastattelu oli valmis ja ehdinkin sitten vain käväistä nopeasti kotona vaihtamassa vaatteet ja jatkaa matkaani salille! Tänään treeniohjelmassa oli luvassa vatsa-selkälihastreeni + alkulämppärit 10min ja loppuverkat 10 min juoksumatolla, niin ja myös venyttelyt tottakai! Kunnon treeni tuli taas vedettyä, hiki virtasi ja paikat ihan puutuneena. Ai että mun on pakko kehua mun PT:tä kun se osaa asiansa hyvin vaikkei ole vielä valmis koulutuksessa! Amanda siis toimii PT:näni ja olen hänen "koekani" joten molemmathan hyödymme siitä!

Treenin jälkeen kipaisin tallille, siivoilin ja tein kaikki perusjutut. Kävin kävelyttämässä Riksun pikkumaastossa ennen iltaruokintaa. Poni oli taas kivan tyytyväisenä, oon niin iloinen kun sen käyttäytyminen menee paljo parempaan suuntaan! Se on jotenkin paljon enemmän sympaattinen kun aiemmin, on hyvällä tuulella eikä stressaa koko ajan. Ehkä se lopulta alkaa tajuamaan ettei ihmiset halua sille pahaa... Kotona oli taas joskus puoli 8 jälkeen. Iltapalaa, pari jaksoa Täydellisiä Naisia ja paketin haku; siitä iltani ja päiväni koostuikin!

Päivän asukokonaisuus! Kysykää jos halutte tietää merkkiä jne. :)
Huomenna luvassa taas täysi päivä. Luvauduin lähteä töihin 10-16 ja ennen sitä pitäisi hillua puolitoista tuntia koulussa. töiden jälkeen salille ja tallille ja sitten iskän luo veljen kanssa. Mutta lisää siitä huomenna! Nyt pitää vielä käydä läksyjen kimppuun ja sitten nukkumaan!

P.S. Haluan vielä kiittää ja sanoa Tervetuloa uusille lukijoille! Toivottavasti viihdytte täällä ja jäätte vakituisiksi lukijoiksi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti