Hae tästä blogista

22.4.2013

Päivän treenit with pony!

Vähän päivän treeneistä..

Tulin tallille siinä puoli kuuden aikoihin, hain heti ponin tarhasta talliin. Vaihdoin ratsastusvarusteet päälle ja laitoin turbovauhtia ponin valmiiksi. Lähdimme "keskiaukeamalle" raviskan keskelle ratsastamaan, koska siinä oli juuri tänään lanattu niin pohja oli mitä parhain! Treenit olivat noin 40-50 min mittaiset, siinä aikana ehdin ratsastaa läpi koko hevosen "perustreeni"-muotoon eli siirtymisiä,taivutuksia,väistöjä, askeleen pidentämistä/lyhentämistä jne. Poni oli super tänään! Ei takkuillut missään vaiheessa ja kuunteli&totteli apuja erittäin hyvin. Se hakeutui myös muotoon kaikissa askellajeissa joten olen supertyytyväinen! Loppukäynnit vielä radalla ennen talliin menoa.

Tallissa hoidin kaikki siivoukset + muut iltahommelit, ruokin ja toivotin ponille hyvät yöt. Huomista odotellessa! Ja lopuksi taas näihin mun supermahtaviin kuviin;

Pakollinen "oon ratsastamassa"-kuva ||| Ja vielä piti mahtua ottamaan myös yksi teiniego-kuva, ilmeellä "mä räjähdän kohta tän hemmetin tuulen takia", hehe :D

2 kommenttia:

  1. Minne te muutatte Riksun kanssa ?:)

    VastaaPoista
  2. apua mua pelottaa ian tuolla raviradalla jos meillä on jalkapalloa, että potkasen pallon jonkun raukan hepan päälle :-(

    VastaaPoista